מבזקים +
תל אביב 25°c
באר שבע 22°c
חיפה 25°c
ירושלים 25°c
בית שמש 25°c
בני ברק 26°c
אשדוד 25°c
כ"ד אלול התשפ"ד | 27.09.2024
תל אביב 25°c
באר שבע 22°c
חיפה 25°c
ירושלים 25°c
בית שמש 25°c
בני ברק 26°c
אשדוד 25°c
X
מבזקים חמים
לכל המבזקים ←

באישון ליל: נפילות בשלושה מטחים לעמק יזרעאל, אין נפגעים

אזעקות נשמעו בעפולה, מגדל העמק, נוף הגליל, נצרת ויישובים נוספים באזור. דובר צה"ל: זוהו כעשרים שיגורים, חלקם יורטו וזוהו נפילות בשטחים פתוחים. אין נפגעים. צה"ל תקף את מקורות הירי. חיזבאללה: הירי בוצע לכיוון שדה התעופה הצבאי במגידו

באישון ליל: נפילות בשלושה מטחים לעמק יזרעאל, אין נפגעים
תמונת ארכיון צילום: שימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים

שלושה מטחים שוגרו הלילה (בין שני לשלישי) בזה אחר זה לאזור עמק יזרעאל. אזעקות נשמעו בעפולה, מגדל העמק, נוף הגליל, נצרת ויישובים נוספים באזור. חלק מהשיגורים יורטו, אך נרשמו גם כמה נפילות, ללא נפגעים. חיזבאללה טוען שירה מטחי רקטות פאדי 1 ופאדי 2 לעבר שדה התעופה מגידו ופאדי 2 לעבר בסיס רמת דוד.

 

תיעוד מהירי צילום: שימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים

דובר צה"ל מסר כי זוהו כעשרים שיגורים שחצו משטח לבנון, חלקם יורטו על ידי לוחמי ההגנה האווירית וזוהו נפילות בשטחים פתוחים. כלי טיס של חיל האוויר תקפו את מקורות הירי.

נזק נגרם לאמבולנס של מגן דוד אדום בעמק יזרעאל, כתוצאה מהדף נופצו שמשות האמבולנס ונזק מרסיסים שחדרו.

במשטרת ישראל התקבלו דיווחים על מספר נפילות של חלקי יירוט ופריטי אמל"ח בכמה מוקדים בין הערים עפולה לנצרת. לא דווח על נפגעים, אך נזק נגרם לרכוש.

"משטרת ישראל ערוכה להגיב במהירות לכל תרחיש ולפעול עם יתר כוחות הביטחון להגנה ושמירה על ביטחונם ושלומם של כל אזרחי מדינת ישראל", נמסר מהמשטרה. "זכרו כי משמעת אזרחית מצילה חיים – יש להישמע להנחיות פיקוד העורף, המשטרה ויתר כוחות הביטחון וההצלה".

מהמועצה האזורית עמק יזרעאל נמסר כי בשלב זה ידוע על מספר נפילות בשטחים פתוחים, חלקן גרמו לרסיסים ולנזק קל לרכוש. אין נפגעים בגוף.

במגדל העמק אשה פונתה לבית החולים לאחר שנפלה בדרכה למרחב המוגן. כונני הצלה יחד עם חובשים ופראמדיקים של מד"א, העניקו טיפול רפואי ראשוני הכולל קיבוע וחבישות לאשה בת 74 עם חבלה בגפיים לאחר שנפגעה בזמן ריצה למרחב המוגן בשל אזעקה, והיא פונתה במצב קל באמבולנס מד"א המאוייש במתנדבי הצלה להמשך טיפול בבית החולים העמק בעפולה.

בתוך כך, בתחילת הלילה נמסר מדובר צה"ל כי בשעות האחרונות מטוסי קרב של חיל האוויר בהכוונת פיקוד הצפון ואגף המודיעין, תקפו מאות מטרות, בהן משגרים, מפקדות ומבנים צבאיים של ארגון הטרור חיזבאללה במספר מרחבים בלבנון.

לאורך היממה האחרונה מאות מטוסי קרב של חיל האוויר תקפו כ-1,600 מטרות טרור של חיזבאללה בדרום לבנון ובמרחב הבקעא שבעומק לבנון במספר גלי תקיפה.

בחדרי חרדים

art

 צבע אדום