מבזקים +
תל אביב 25°c
באר שבע 22°c
חיפה 25°c
ירושלים 25°c
בית שמש 25°c
בני ברק 26°c
אשדוד 25°c
כ"ד אלול התשפ"ד | 27.09.2024
תל אביב 25°c
באר שבע 22°c
חיפה 25°c
ירושלים 25°c
בית שמש 25°c
בני ברק 26°c
אשדוד 25°c
X
מבזקים חמים
לכל המבזקים ←

מטלטל: זה מה שאמר הגר"ש גלאי על הילולת הגאון מוילנא

הגר"ש גלאי, יחד עם הגר"י פישהוף יוצאים לתפילה נרגשת בבית העלמין העתיק בווילנא ואומר שהוא מתכוון לפעול בכל כוחו שהישועה תגיע בקרוב ממש • התאריך שקבע: יום ההילולא של רבינו הגר"א מווילנא בחול המועד סוכות

מטלטל: זה מה שאמר הגר"ש גלאי על הילולת הגאון מוילנא
הגר"ש גלאי צילום: קופת העיר

מרתון של ישועות! הגאון הצדיק רבי שמעון גלאי שליט"א, קורא לציבור לסייע ולתמוך במפעלות הצדקה של 'קפת העיר', הקופה של מרנן ורבנן גדולי התורה, לקראת ראש השנה ועשרת ימי תשובה. 
מי שיתרמו, כך ביקש מרן, יזכו שייכנסו שמותיהם לרשימה המיוחדת שייקח איתו במסעו ההיסטורי לציוניהם של רבינו הגר"א מווילנא ושל גר הצדק רבי אברהם בן אברהם פוטוצקי אשר נשרף על קידוש ה', לאחר שזכה להעפיל למדרגות רוחניות גבוהות במיוחד, ולאחר מכן נטמן אפרו בבית העלמין בווילנא. 

לישועה עד י"ט תשרי בעז"ה הקליקו כאן>>>

גדולי הדורות ידעו לאורך השנים שבית העלמין בווילנא הוא מקום מיוחד בו ניתן לפעול ישועות באופן פרטני לכל יהודי באשר הוא, ואכן הגר"ש גלאי יוצא לשם בלוויית מרא דטהרות הגר"י פישהוף שליט"א, כדי להעתיר בתפילה נרגשת במיוחד על תורמי 'קופת העיר'. 

באופן חסר תקדים, הצהיר מרן הגר"ש גלאי שליט"א שהפעם הוא מתכוון להתאמץ מאוד בתפילתו עד דגם מיוחד על מועד הישועה, כשהוא מבקש בכל לבו מאת שוכן מרומים, שבזכות הצדיקים השוכנים בבית העלמין הקדום, תקובל התפלה ותתחולל הישועה המבוקשת על ידי התורמים, עוד לפני יום ההילולא הקרוב של רבינו הגר"א מווילנא זיע"א – בתאריך י"ט בתשרי תשפ"ה – בעיצומו של חול המועד סוכות.

"שיזכו בעזרת ד' לראות את ישועת ד' בעיני בשר כבר עד יום ההילולא של הגר"א- י"ט תשרי תשפ"ה"/

מדובר בהבטחה היסטורית שלא היתה כמותה מעולם, כאשר אחד מגדולי הצדיקים בדור תוחם את הזמן לישועה הגדלה, בשבועות ספורים, מערב ראש השנה ועד חול המועד סוכות, כשבכוונתו להתעקש על כך בתפילתו הטהורה, ורבה אמונתו שכך אכן יהיה שהרי הקב"ה שומע תפלת כל פה, וייחוד של שלוחי עמך בית ישראל המהווים שליחי ציבור של כל כלל ישראל, על אחת כמה וכמה כשהתפילה נישאת מעל גבי מקום גדול וקדוש כציונו של רבינו הגר"א מווילנא, ועבור יהודים שמרימים נדבה גדולה מכספם לצדקה, וכבר לימדונו חז"ל שתשובה ותפלה וצדקה מעבירים את רוע הגזירה. 

מסע הישועות יהיה קצר מאוד, ויכלול חמש שעות מרוכזות של תפילה בבית העלמין העתיק, מיד עם ההגעה למקום, בתפילה נרגשת ודומעת של שני הצדיקים שליט"א, ולאחריה יזכירו שם אחר שם בפרטות, עבור תורמי קופת העיר שקיבלו על עצמם לתמוך במגבית המיוחדת הנערכת במקביל לנסיעה מיוחדת זו. 

לאחר מכן יעמדו שני הצדיקים הגאונים שליט"א ויחתמו על 'שטר ישועות מעל לטבע', עבור המקבלים על עצמם לתרום סכום קבוע להחזקת משפחות עניות. 

זה הזמן והמקום להצטרף, אף אחד לא יכול להרשות לעצמו לוותר על כזאת הזדמנות לזכות לישועה במועד תחום כפי שהתחייב הגר"ש גלאי להתאמץ בתפילתו בסייעתא דשמיא, וכיהודים מאמינים בני מאמינים המאמינים בכוחה של תפילה, בטוחים אנו שאכן הישועה בא תבוא, בדרך הטבע וגם באופן של 'מעל לטבע', במהרה בימינו.

לישועה עד י"ט תשרי בעז"ה הקליקו כאן>>>

בחדרי חרדים

art

 צבע אדום