מבזקים +
תל אביב 25°c
באר שבע 22°c
חיפה 25°c
ירושלים 25°c
בית שמש 25°c
בני ברק 26°c
אשדוד 25°c
כ"ד אלול התשפ"ד | 27.09.2024
תל אביב 25°c
באר שבע 22°c
חיפה 25°c
ירושלים 25°c
בית שמש 25°c
בני ברק 26°c
אשדוד 25°c
X
מבזקים חמים
לכל המבזקים ←

שוטרים תועדו מכים באלימות קשה חרדים בבית שמש

שוטרים בבית שמש הכו באלה באלימות קשה מפגיני פלג קיצוני בעיר. התיעוד 'זכה' לגינויים מכל קצוות הקשת ובמח"ש כבר פתחו בחקירה

שוטרים תועדו מכים באלימות קשה חרדים בבית שמש
אלימות השוטרים בבית שמש צילום: שימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים

שוטרים תועדו הערב (שני) מכים באלימות קשה חרדים בהפגנה של הפלגים הקיצוניים בבית שמש, תוך שימוש באלה. מדובר בהפגנה שהתקיימה מול מתנ"ס דורות בשכונת רמת בית שמש ד', שם התקיים יריד תעסוקה לחרדים.

 

אלימות נגד חרדים בבית שמש צילום: שימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים

לירן תמרי דיווח כי מח"ש כבר פתחה בחקירה בעקבות התיעוד. 

יש לציין כי לפי דיווחים מהמקום, אותם אנשי פלג קיצוני שהפגינו מול יריד תעסוקה לחרדים, התפרעו, שברו דלתות וירקו לעבר אנשים.

התיעוד זכה הפעם לשורה של גינויים ותגובות חריפות גם מצד אישי ציבור ואנשי תקשורת מהמגזר הכללי, ברקע הביקורת שלהם על השר בן גביר. בין היתר גינו את האירוע כתב הארץ ג'וש בריינר, כתב ווינט לירן תמרי, אסף ליברמן מתאגיד השידור, העיתונאי ברוך קרא מערוץ 13. ח"כ לשעבר מוסי רז ממרצ כתב: "אלימות משטרתית בלתי נסבלת. השר והמפכ"ל חייבים להתפטר".

ח"כ נעמה לזימי התייחסה לאירוע: "האלימות הקיצונית וחסרת הרסן שהופעלה כנגד חרדים בבית שמש חייבת להחקר בהקדם. קשה לצפות בשוטרים שמכים ציבור באלות בנמרצות כזאת. אסור להשלים עם משטרה שלא רק שמפרקת את אמון הציבור במערכת אכיפת החוק, אלא פוגעת באופן ממשי בשלום הציבור.

את המשטרה נהיה חייבים לבנות מחדש ולרפא מהיסוד. נבנה משטרה שתשרת את כלל הציבור, שנמגר את התחלואות שבה, נוציא את מי שהרקיב אותה וניתן לה כוח מול גורמים פוליטיים עבריינים שהשתלטו עליה".

בחדרי חרדים

art

 צבע אדום