מבזקים +
תל אביב 25°c
באר שבע 22°c
חיפה 25°c
ירושלים 25°c
בית שמש 25°c
בני ברק 26°c
אשדוד 25°c
כ"ד אלול התשפ"ד | 27.09.2024
תל אביב 25°c
באר שבע 22°c
חיפה 25°c
ירושלים 25°c
בית שמש 25°c
בני ברק 26°c
אשדוד 25°c
X
מבזקים חמים
לכל המבזקים ←

גנץ: "או הסדרה או המשך התקפה שכוללת כניסה קרקעית"

ברקע ההסלמה, גנץ הבהיר: "לממשלת ישראל ולמערכת הביטחון יש גיבוי מלא במשימתם להחזרת תושבי הצפון בביטחון לבתיהם". לדבריו, "יש שתי דרכים שבהן ניתן להתקדם: הסדרה שתבלום את האש ותרחיק את חיזבאללה, או המשך התקפי , כולל כניסה קרקעית"

גנץ: "או הסדרה או המשך התקפה שכוללת כניסה קרקעית"
גנץ צילום: מתוך הסרטון

יו״ר המחנה הממלכתי בני גנץ התייחס אחה"צ (שני) להסלמה מול ארגון הטרור חיזבאללה והבהיר כי בפני ישראל שתי דרכים, או הסדרה שכוללת את הרחקת חיזבאללה או המשך המתקפה כולל כניסה קרקעית. 

גנץ אמר: "אזרחי ישראל, אני יודע שאנחנו נמצאים בימים מתוחים, ובימים האלו חשוב קודם כל להישמע להנחיות, ולהסתכל סביבנו, להושיט יד למי שצריך עזרה.

לממשלת ישראל ולמערכת הביטחון יש גיבוי מלא במשימתם להחזרת תושבי הצפון בביטחון לבתיהם".

 

יו"ר המחנה הממלכתי חה"כ בני גנץ צילום: ללא קרדיט

לדבריו, "כדי שזה יקרה, צריך לשלול את איום החדירה ולעצור את הירי. עלינו לפעול לא רק מול חיזבאללה, אלא גם מול מדינת לבנון הריבונית, שנושאת באחריות לטרור היוצא משטחה. 

בצומת שבו אנו נמצאים יש שתי דרכים שבהן ניתן להתקדם: הסדרה שתבלום את האש ותרחיק את חיזבאללה, או המשך התקפי , כולל כניסה קרקעית אם זה מה שצריך. 

גם בימים האלו כשהעיניים צפונה, הלב שלנו עם 101 חטופים שנמצאים בעזה. חשוב להגיד להם ולמשפחות גם היום – לא התרגלנו, לא ויתרנו. ועלינו לעשות הכל כדי להמשיך ולקדם מתווה להשבתם. אסור לעצור את המאמצים האלו לרגע".

בחדרי חרדים

art

 צבע אדום