מבזקים +
תל אביב 25°c
באר שבע 22°c
חיפה 25°c
ירושלים 25°c
בית שמש 25°c
בני ברק 26°c
אשדוד 25°c
כ"ד אלול התשפ"ד | 27.09.2024
תל אביב 25°c
באר שבע 22°c
חיפה 25°c
ירושלים 25°c
בית שמש 25°c
בני ברק 26°c
אשדוד 25°c
X
מבזקים חמים
לכל המבזקים ←

אסון בשכונה חרדית בירושלים: בן 60 נפל מגובה ונהרג

הוא נפל לפיר מדרגות מגובה של כ-5 קומות ופונה לבית החולים שערי צדק במצב בינוני, אך מאוחר יותר נקבע מותו. המשטרה הודיעה כי החלה בחקירת נסיבות מותו

אסון בשכונה חרדית בירושלים: בן 60 נפל מגובה ונהרג
בן 60 נהרג בנפילה מגג ביתו צילום: דוברות איחוד הצלה

אסון בשכונה החרדית: תושב סנהדריה כבן 60 נהרג בנפילה מגג ביתו, כאשר התנפץ לפתע חלון תקרת חדר המדרגות המשמש כרצפת הגג. הוא נפל לפיר מדרגות מגובה של כ-5 קומות ופונה לבית החולים שערי צדק במצב בינוני, אך מאוחר יותר נקבע מותו. 

מרדכי ליבוביץ, אריה שביט ואברהם בלטי חובשי איחוד הצלה סיפרו: "לדברי השכנים הוא נפל מהגג (חלון תקרה מזכוכית) שנשבר לתוך חדר המדרגות של מבנה מגורים בו הוא מתגורר ובעקבות כך נפצע ונחבל בראשו, בגפיו, ובפלג גופו העליון. הענקנו לו סיוע ראשוני בזירה ולאחר מכן הוא פונה לבית חולים כשבשלב זה מצבו מוגדר בינוני עד קשה".

חובש רפואת חירום במד"א יונתן שור סיפר: "כשהגענו למקום ראינו את הגבר שוכב כשהוא מעורפל הכרה וסובל מחבלת ראש. הענקנו לו טיפול רפואי ופינינו אותו בניידת טיפול נמרץ של מד"א לבית החולים כשמצבו בינוני".

המשטרה הודיעה כי החלה בחקירת נסיבות מותו. "המנוח פונה במצב בינוני (עפ"י גורמי רפואה) בצהרי היום מביתו ברחוב הסנהדרין בירושלים, לאחר שכפי הנראה נפל מגובה. כבר עם קבלת הדיווח בצהריים, הגיעו למקום שוטרי מחוז ירושלים ונמצא כי לא קיים חשד פלילי בנסיבות המקרה. בשל פטירתו בבי"ח שערי צדק, החלה המשטרה בחקירה", כך נמסר.

 

בחדרי חרדים

art

 צבע אדום