מבזקים +
תל אביב 25°c
באר שבע 22°c
חיפה 25°c
ירושלים 25°c
בית שמש 25°c
בני ברק 26°c
אשדוד 25°c
כ"ד אלול התשפ"ד | 27.09.2024
תל אביב 25°c
באר שבע 22°c
חיפה 25°c
ירושלים 25°c
בית שמש 25°c
בני ברק 26°c
אשדוד 25°c
X
מבזקים חמים
לכל המבזקים ←

צה"ל הרחיב את התקיפות בלבנון; לראשונה - מטח לעבר השומרון

לפני זמן קצר הרחיב חיזבאללה את טווח הירי ושיגר רקטות לעבר יישובים רבים בשומרון. בנוסף, שיגורים לאזור חיפה, יקנעם ולאזור הגליל התחתון. במקביל, צה"ל מרחיב את התקיפות מצידו ותוקף בבקעת לבנון, כפי שהודיע מוקדם יותר דובר צה"ל

צה"ל הרחיב את התקיפות בלבנון; לראשונה - מטח לעבר השומרון
ההרס בדרום לבנון צילום: רשתות ערביות

נמשכת ההסלמה בחזית הצפונית: לפני זמן קצר הרחיב חיזבאללה את טווח הירי ושיגר רקטות לעבר יישובים רבים בשומרון. בנוסף, שיגורים לאזור חיפה, יקנעם ולאזור הגליל התחתון. דיווחים בלבנון: 65 רקטות שוגרו במטח האחרון.

 

במקביל, צה"ל מרחיב את התקיפות מצידו ותוקף בבקעת לבנון, כפי שהודיע מוקדם יותר דובר צה"ל. כמו כן, חוסל השייח' אמין סעד, האימאם של בינת ג'בייל מטעם חיזבאללה. כתב ערוץ אל-מיאדין הלבנוני: מספר ההרוגים בלבנון עלה היום ל-275 ומספר הפצועים ל-1024.

 

הרס רב מתקיפות צה"ל בבקעת הלבנון צילום: רשתות ערביות

שר הביטחון יואב גלנט קיים לפני זמן קצר סקירה מבצעית על הרחבת תקיפות צה״ל נגד יעדי חיזבאללה, בחמ״ל הפיקוד של חיל האוויר, יחד עם ראש הממשלה, הרמטכ״ל ומפקד חיל האוויר.
 
דובר צה"ל מסר בשעה האחרונה כי צה"ל יצא הבוקר לתקיפה אווירית רחבה יזומה לעבר מטרות טרור של חיזבאללה. עד כה, עשרות מטוסי קרב של חיל האוויר תקפו, בהכוונת פיקוד הצפון ואגף המודיעין כ-800 מטרות טרור של חיזבאללה בדרום לבנון ובמרחב הבקעא שבעומק לבנון במספר גלי תקיפה לאורך היום.

צה"ל תקף על פי מודיעין מדויק מבנים בהם חיזבאללה הסתיר רקטות, טילים, משגרים, כלי טיס בלתי מאויישים ותשתיות צבאיות נוספות. 

ראש הממשלה בנימין נתניהו פרסם סרטון מבור הפיקוד של חיל האוויר: "הבטחתי שנשנה את מאזן הכוחות בצפון - עומדים בפני ימים מורכבים".

 

ראש הממשלה נתניהו בבור חיל האוויר צילום: רועי אברהם /לע"מ, סאונד: יחזקאל קנדיל /לע"מ

 

בחדרי חרדים

art

 צבע אדום