מבזקים +
תל אביב 25°c
באר שבע 22°c
חיפה 25°c
ירושלים 25°c
בית שמש 25°c
בני ברק 26°c
אשדוד 25°c
כ"ד אלול התשפ"ד | 27.09.2024
תל אביב 25°c
באר שבע 22°c
חיפה 25°c
ירושלים 25°c
בית שמש 25°c
בני ברק 26°c
אשדוד 25°c
X
מבזקים חמים
לכל המבזקים ←

לרווחת רבבות המתפללים: פתרונות מיזוג חדשים בקברו של רבי נחמן

במהלך השנה הובאו אל הציון מומחי סירקולציה בעלי שם מכל רחבי העולם כדי לנסות ולמצוא פתרון עבור כלל חסידי ברסלב, ובס"ד הועלו כמה וכמה רעיונות אפשריים כדי להקל על האוויר הדחוס

לרווחת רבבות המתפללים: פתרונות מיזוג חדשים בקברו של רבי נחמן
פתרונות מיזוג חדשים צילום: איחוד ברסלב באומן

כחלק מההיערכות לקראת ראש השנה תשפ"ה, עמלו פעילי 'איחוד ברסלב באומן' למציאת פתרון עבור בעיית המיזוג הקשה בערב ראש השנה בהיכל קברו של רבי נחמן שלא תוכנן לקלוט כמות כה גדולה של מתפללים.

מידי שנה ניסו פעילי איחוד ברסלב למצוא פתרונות מיזוג שונים להיכל הציון הקדוש ועדיין בזמן אמירת התיקון הכללי העולמי שרר בהיכל הציון אוויר דחוס וחם שהקשה מאד על המתפללים הרבים את השהייה במתחם.

במהלך השנה הובאו אל הציון מומחי סירקולציה בעלי שם מכל רחבי העולם כדי לנסות ולמצוא פתרון עבור כלל חסידי ברסלב, ובס"ד הועלו כמה וכמה רעיונות אפשריים כדי להקל על האוויר הדחוס והחום ששורר בהיכל הציון בזמני עומס.

בשבועות האחרונים החלו העבודות בשטח ביישום הפתרונות שהוצעו והתקנת וונטות ומפוחים ענקיים בנקודות שונות בהיכל הציון, וזאת בצורה מחושבת על פי עצתם של מומחי סירקולציה כאמור כדי לתחלופה של אוויר ולהכניס אוויר טרי כל הזמן בכל מחמי הציון ולמנוע מצבים של אוויר דחוס המקשה על השוהים בציון בזמני עומס ואף עלול לגרום לחשש סכנה חלילה.

במקביל עובדי איחוד ברסלב תחת ניהולו של גבאי הציון הרב נתן צמח התקינו מזגנים חדשים במתחמים השונים בציון, תיקנו וניקו ביסודיות את המזגנים הקיימים.

 

 

בחדרי חרדים

art

 צבע אדום