מבזקים +
תל אביב 25°c
באר שבע 22°c
חיפה 25°c
ירושלים 25°c
בית שמש 25°c
בני ברק 26°c
אשדוד 25°c
כ"ד אלול התשפ"ד | 27.09.2024
תל אביב 25°c
באר שבע 22°c
חיפה 25°c
ירושלים 25°c
בית שמש 25°c
בני ברק 26°c
אשדוד 25°c
X
מבזקים חמים
לכל המבזקים ←

זו כמות האמבולנסים שהצטרפה לצי החירום של 'איחוד הצלה'

חיזוק משמעותי למצילי החיים במדינת ישראל: 31 אמבולנסים חדשים הצטרפו לצי כלי החרום של איחוד הצלה

זו כמות האמבולנסים שהצטרפה לצי החירום של 'איחוד הצלה'
אמבולנסים חדשים צילום: איחוד הצלה

31 אמבולנסים חדשים, המצויידים בציוד רפואי מקצועי ומתקדם, שוחררו בסוף השבוע מנמל אשדוד ויהוו תוספת כח משמעותית לפעילותם המסורה של מתנדבי ומתנדבות איחוד הצלה בצפון, בדרום ובכל רחבי הארץ.

האמבולנסים החדשים והציוד הרפואי המתקדם הקיים בהם, יאפשרו למתנדבי איחוד הצלה להעניק טיפול רפואי מהיר ויעיל יותר במקרי חירום.

חלקם כבר הועברו לסניפי איחוד הצלה ברחבי הארץ, והשאר יכנסו לפעילות מבצעית בימים הקרובים ויהוו תוספת כוח משמעותית למערך התגובה המהירה של איחוד הצלה, ככיתת הכוננות הרפואית של מדינת ישראל.

 

אמבולנסים חדשים | צילום: איחוד הצלה

ההשקעה המשמעותית בציוד החדש מגיעה עם התרחבות הארגון ורכישת מאות כלי חרום מאז הטבח הנורא של השבעה באוקטובר. באותו יום ומאז תחילת מלחמת חרבות ברזל, הפגינו מתנדבי איחוד הצלה אומץ ותושיה רבה, כאשר היו מהראשונים לצאת להציל חיים באותו יום בערי הדרום, ובזירות הלחימה המדממות ביישובי העוטף.

המתנדבים המסורים הצילו את חייהם של אינספור אזרחים, חיילים ואנשי כוחות הביטחון, פינו מאות פצועים לבתי החולים ברחבי הארץ, וכל זה תחת אש יוקדת וסכנת חיים ממשית.

 

אמבולנסים חדשים | צילום: איחוד הצלה

מנכ״ל איחוד הצלה, פרופסור אהוד דודסון: ״האמבולנסים החדשים יסייעו למתנדבים המסורים שלנו מכל המגזרים בכל רחבי הארץ להגיע במהירות רבה יותר לאירועי חירום ולהציל את חייהם של אנשים רבים. זוהי הוכחה נוספת למחויבותנו לערך הנעלה של הצלת חיי אדם במדינת ישראל ולהבטחת רווחת הציבור. המתנדבים מוכיחים מדי יום את מסירותם והקרבתם, ואנו נעשה ככל שביכולתנו לספק להם את הכלים הטובים והמקצועיים ביותר כדי שיוכלו לבצע את משימתם החשובה."

הצטרפו כעת להגרלה השנתית של איחוד הצלה ותזכו לקחת חלק בהצלת חיים>>

 

בחדרי חרדים

art

 צבע אדום