מבזקים +
תל אביב 25°c
באר שבע 22°c
חיפה 25°c
ירושלים 25°c
בית שמש 25°c
בני ברק 26°c
אשדוד 25°c
כ"ד אלול התשפ"ד | 27.09.2024
תל אביב 25°c
באר שבע 22°c
חיפה 25°c
ירושלים 25°c
בית שמש 25°c
בני ברק 26°c
אשדוד 25°c
X
מבזקים חמים
לכל המבזקים ←

אוהבים קרמבו? היכונו למחסור: מפעל שטראוס בעכו נסגר שוב

המפעל כבר נסגר למשל חודש אחרי חיסולו של פואד שוכר וחזר לעבוד למשך מספר שבועות, אולם כעת נסגר שוב ועשוי לגרום למחסור בגלידות וקרמבו

אוהבים קרמבו? היכונו למחסור: מפעל שטראוס בעכו נסגר שוב
מפעל שטראוס צילום: מיכאל גלעדי, פלאש 90

מפעל גלידות שטראוס בעכו הפסיק את פעילות זמנית בעקבות ההסלמה בצפון. המפעל כבר נסגר למשל חודש אחרי חיסולו של פואד שוכר וחזר לעבוד למשך מספר שבועות, אולם כעת נסגר שוב ועשוי לגרום למחסור בגלידות וקרמבואים. 

"הם די השלימו את החוסרים שנוצרו, אבל כרגע הם שוב לא יספקו מוצרים", אמרו באחת מרשתות השיווק לווינט. "ברוב נקודות המכירה יש מלאי של גלידות, אבל כבר נוצרו חוסרים בחלק מהמקומות שיעמיקו בהמשך אם המפעל ימשיך לשבות מפעילות. את שיא העונה כבר עברנו אז נקווה שזה יהיה פחות מורגש. לגבי קרמבו - יש כבר מנבו של פלדמן".  

לפני כחודש, הופסקה פעילותו של המפעל בין היתר משום שהוא מחזיק במאגרי גז אמוניה לצורך תפעולו. גם מפעלים נוספים שבהם משתמשים בחומרים מסוכנים הונחו אז לצמצם או לפנות את מאגרי הגז הנפיץ, כדי למנוע סיכון לציבור אם ייפגעו או יהיו מטרות לירי מלבנון. 

בחברה אמרו אז כי לא ניתן לייצר גלידות ללא שימוש באמוניה, שמהווה מרכיב חשוב לצורך קירור מערכות הייצור והמקפיאים במפעל.

מיוניליוור נמסר בתגובה: "בעקבות המצב הביטחוני והנחיות פיקוד העורף, מפעל גלידת שטראוס בעכו לא פועל באופן רציף בתקופה האחרונה. בשל כך ייתכנו חוסרים בחלק מהמוצרים ואנחנו עושים כל מאמץ להשלים אותם ולהמשיך לספק את מוצרי הגלידה האהובים שלנו בכל רחבי ישראל".

 

בחדרי חרדים

art

 צבע אדום