מבזקים +
תל אביב 25°c
באר שבע 22°c
חיפה 25°c
ירושלים 25°c
בית שמש 25°c
בני ברק 26°c
אשדוד 25°c
כ"ד אלול התשפ"ד | 27.09.2024
תל אביב 25°c
באר שבע 22°c
חיפה 25°c
ירושלים 25°c
בית שמש 25°c
בני ברק 26°c
אשדוד 25°c
X
מבזקים חמים
לכל המבזקים ←

"הצלחה מרגשת": תלמידי הקירוב שהחלו ללמוד בישיבות קדושות

דרך צלחה: פעילי "קרן ההסעות" בביקור עידוד אצל מאות תלמידי הקירוב שהחלו ללמוד בישיבות קדושות, העניקו להם שי מיוחד, סדר סליחות עם שם התלמיד ומספר הטלפון של החונך אליו יוכלו להתקשר בכל קושי • מדובר בלמעלה מ-800 בוגרי מוסדות הקירוב, תלמידי שיעור א' בישיבות קדושות, שהמשיכו לישיבות בזכות פרויקט הכוונה וטיפול המשך של קרן ההסעות

"הצלחה מרגשת": תלמידי הקירוב שהחלו ללמוד בישיבות קדושות
ביקור חונכים צילום: יח"צ

מלאך האומר לו גדל: עם תחילת 'זמן אלול' בישיבות הקדושות, הגיעו מאות פעילי "קרן ההסעות" לעשרות ישיבות קדושות ברחבי הארץ, בהם לומדים בוגרי מוסדות הקירוב שנכנסו השנה לשיעור א' בישיבות. היה זה מחזה מרנין לראות את התלמידים היקרים במראה החדש של בן ישיבה, חובשים את ספסלי בית המדרש ועוסקים בהוויות אביי ורבא.

הפעילים הגיעו אל התלמידים, העניקו להם דברי עידוד חמים וציידו אותם בשי מיוחד של דברי מתיקה וכן סדר סליחות עם שם התלמיד ומספר הטלפון של הפעיל אליו יוכל להתקשר בכל זמן ובכל קושי. הקשר הרציף הזה של הפעיל עם התלמיד לאורך שנותיו בישיבה מהווה את הבסיס האיתן להצלחתו בס״ד.

לחצו כאן ותזכו לקרב נפשות יהודיות טהורות>>>

מדובר בלמעלה מ-800 תלמידי קירוב ממשפחות רחוקות בפריפריה, שזכו לחינוך תורני בבתי הספר של החינוך העצמאי בזכות ההסעה של קרן ההסעות, שדאגה להביא אותם מבתיהם המרוחקים אל בתי הספר התורניים. תלמידים אלו זכו ללווי צמוד בכיתות הגבוהות ע"י הפעילים המסורים, שדאגו להשפיע עליהם להמשיך בישיבות קדושות ואף סידרו את הישיבה הטובה והמתאימה עבורם.

הליווי הצמוד של הפעילים במהלך הישיבה מעניק לתלמידים גב איתן בכל אתגרי ההתאקלמות בישיבה. "הפעיל שהגיע אלי לישיבה עם שי מיוחד ומספר טלפון אישי, נותן לי הרגשה שאני לא לבד והוא יסייע לי בכל מה שצריך. זה נותן לי כוח וחיזוק לעמוד בסדרי הישיבה ולהצליח", אמרו כמה מהתלמידים.

פעילות קודש זו במסגרת פרויקט "הכוונה וטיפול המשך", זוכה להצלחה רבה בס"ד, ומידי שנה עולה מספרם של תלמידי הקירוב הממשיכים לישיבות קדושות לנוכח מסירות נפשם של הפעילים. בכל פעם הם מתרגשים מחדש לראות את המהפך האדיר שתלמידים אלו הצליחו לחולל בעצמם. מדובר בנערים שחלקם באים מבתים חילוניים או מסורתיים, וחלקם למדו עד לא מכבר בבתי ספר ממלכתיים, מנותקים כליל מחיי תורה ומצוות, והנה היום הם בני ישיבה מן המניין, עולים ומתעלים בתורה וביראה.

פרויקט הכוונה וטיפול המשך של "קרן ההסעות" נוסד והוקם ע"י רבנו הגדול מרן הגראי"ל שטיינמן זצוק"ל, שביקש לוודא שעמל החינוך הטהור שמושקע בילדים לא הולך לריק חלילה. "אם לא נדאג להמשך גידולם וחינוכם בישיבות הק', מה הועילו חכמים בתקנתם", אמר מרן זצוק"ל והורה לראשי הארגון להקים את מערך טיפול ההמשך, הכולל מאות אברכים המוסרים נפש בנושא.

הפרויקט מנוהל ביד רמה ע"י הרה"ג ר' יעקב מויאל שליט"א הפועל במסירות לכוון את הפעילים בצורה מקצועית. מדובר במערך מורכב מאד, הכולל לעיתים מאמצים רבים מול התלמידים והוריהם וכן מול הישיבות כדי להתאים לנערים את המסגרת הטובה ביותר עבורם ואף ללוותם בתוך הישיבה בכל האתגרים. ואכן, ניתן לראות היום את הפירות הברוכים, את אלפי הנערים בוגרי "קרן ההסעות" החובשים את ספסלי הישיבות הטובות ביותר ושמם הטוב מפאר את עולם הישיבות.

לחצו כאן ותזכו לקרב נפשות יהודיות טהורות>>>

בחדרי חרדים

art

 צבע אדום