מבזקים +
תל אביב 25°c
באר שבע 22°c
חיפה 25°c
ירושלים 25°c
בית שמש 25°c
בני ברק 26°c
אשדוד 25°c
כ"ד אלול התשפ"ד | 27.09.2024
תל אביב 25°c
באר שבע 22°c
חיפה 25°c
ירושלים 25°c
בית שמש 25°c
בני ברק 26°c
אשדוד 25°c
X
מבזקים חמים
לכל המבזקים ←

פיתוח מיוחד לציבור החרדי: ה'מסלולון' שחושף איזו דירה הכי מתאימה לכם

בשורה חשובה למעוניינים לרכוש דירה להשקעה: אחרי שייסדו את מודל GPS נדל"ן, קבוצת נשר נדל"ן בראשות מומחה הנדל"ן נתן שוורץ, פיתחו את 'המסלולון' - שאלון מיוחד שמעניק זווית מפתיעה על שוק הדיור

פיתוח מיוחד לציבור החרדי: ה'מסלולון' שחושף איזו דירה הכי מתאימה לכם
המסלולון צילום: יח"צ

בשנים האחרונות התפתחה מגמה רווחת וברוכה בציבור החרדי לפיה כל משפחה דואגת לרכוש לעצמה דירה. המהדרים ומי שידו משגת, מגדילים לעשות ורוכשים דירה נוספת להשקעה מתוך מחשבה על היום בו נצטרך לחתן את הילדים בע"ה.

לחצו כאן וכנסו ל'מסלולון'>>>

יחד עם זאת, מצוקת הדיור ומחירי הדירות המאמירים, מקשים מאוד על אופציה זו ורבים חשים בחוסר אונים מול מפת הנדל"ן הסבוכה והמורכבת.

קבוצת נשר נדל"ן נרתמה לפתרון סוגיה זו וגיבשה את מודל GPS נדל"ן ובה כל משפחה זוכה למעטפת מקצועית מקיפה המלווה אותה לאורך כל הדרך עד לדירה המיוחלת. שלבי המסלול כוללים בחירת יעד, תכנון מסלול, יציאה לדרך והגעה ליעד. נבחרת המומחים של נשר נדל"ן מסייעת לדלג מעל כל המהמורות הצפויות כולל השאלות והצמתים המורכבים, האתגרים הכלכליים ואיתור נכסים בעלי פוטנציאל השבחה גבוה.

כעת הם פיתחו חידוש מיוחד בשם 'המסלולון' – כלי איפיון מיוחד עבור משקיעים מהציבור החרדי. המסלולון הוא שאלון מקיף ומותאם אישית, המסייע למשקיעים לזהות את הדירה המתאימה ביותר להשקעה עבורם, תוך התחשבות בשיקולים הייחודיים של המגזר ופרופיל המשקיע. המסלולון מספק תשובות מפתיעות וזווית חשיבה מרעננת בנוגע למסלול הנכון ביותר עבורכם, וזאת על בסיס מערכת דיגיטלית חדשנית שפותחה במיוחד לצורך זה.

המסלולון כולל שורה של שאלות מותאמות, כגון: מהו התקציב העומד לרשות המשקיע? מהו מודל התשלום? וכן מהן הציפיות לתשואה ולטווח ההשקעה הנמדדות לפי גיל המשקיע.

כך לדוגמא  המסלולון נותן מבט מקדים לתנאים של הבנק לקבלת משכנתא המבוססים על הכנסה חודשית והון עצמי כפי שציין הלקוח.

נתן שוורץ מנכ"ל קבוצת נשר נדל"ן ומפתח מודל gps נדל"ן


 
לאחר מילוי השאלון, מערכת חכמה וחדשנית מנתחת את התשובות של הלקוח ומציעה מספר אפשרויות השקעה מותאמות אישית. צוות המומחים של קבוצת נשר נדל"ן מלווה את המשקיע בבחינת האפשרויות ובקבלת ההחלטה הסופית.

נתן שוורץ, מומחה הנדל"ן העומד בראש קבוצת נשר נדל"ן, מסביר: "הבנו שלמשקיעים מהמגזר החרדי יש מאפיינים ושיקולים ייחודיים בבחירת נכסים להשקעה. 'המסלולון' נועד לתת מענה ראשוני לצרכים אלו, תוך התחשבות במאפיינים הייחודיים של הלקוח והמגמות בשוק. הוא מהווה המשך ישיר למודל GPS הייחודי שפיתחנו המגייס את כלל מחלקות הקבוצה למען מטרה אחת - שכל משפחה חרדית תוכל לרכוש דירה בבטחה ובאחריות".

לחצו כאן וכנסו ל'מסלולון'>>>

 

בחדרי חרדים

art

 צבע אדום