מבזקים +
תל אביב 25°c
באר שבע 22°c
חיפה 25°c
ירושלים 25°c
בית שמש 25°c
בני ברק 26°c
אשדוד 25°c
כ"ד אלול התשפ"ד | 27.09.2024
תל אביב 25°c
באר שבע 22°c
חיפה 25°c
ירושלים 25°c
בית שמש 25°c
בני ברק 26°c
אשדוד 25°c
X
מבזקים חמים
לכל המבזקים ←

סנאטור דמוקרטי על התקיפות בלבנון: "אני אוהב את זה"

הסנאטור האמריקני ג'ון פטרמן התייחס למתקפת הביפרים המיוחסת לישראל ולתקיפות ישראליות נוספות בלבנון והבהיר: "אני בהחלט תומך בזה. אני אוהב את זה"

סנאטור דמוקרטי על התקיפות בלבנון: "אני אוהב את זה"
פטרמן ונתניהו צילום: עמוס בן גרשום, לע"מ

הסנאטור האמריקני ג'ון פטרמן מהמפלגה הדמוקרטית, מביע תמיכה נלהבת בפעילויות המיוחסות לישראל בלבנון. "אני רוצה להיות מאוד ברור, חשבתי שמה שישראל עושה לגבי פיצוץ הביפרים ואחר כך מכשירי הקשר, ואז אחרי שפגעה והרגה את חברי ומנהיגי חיזבאללה, אני בהחלט תומך בזה, אם כבר אני אוהב את זה", אמר פטרמן בראיון טלוויזיוני שנערך עימו.

 

ג'ון פטרמן צילום: כאן חדשות

אין זו הפעם הראשונה שבה מביע פטרמן תמיכה מוחלטת בישראל ובפעולותיה הצבאיות, בפרט מאז מלחמת חרבות ברזל, אף שהוא נמנה, כאמור, על המפלגה הדמוקרטית.

פטרמן מכהן כחבר הסנאט של ארצות הברית מטעם מדינת פנסילבניה. הוא כיהן כסגן מושל פנסילבניה בשנים 2019–2023. טרם היבחרו לתפקיד סגן המושל כיהן פטרמן כראש עיריית בראדוק (Braddock) בשנים 2006–2019.

פטרמן מוגדר כאחד התומכים המובהקים ביותר של ישראל בסנאט האמריקאי. הוא תומך ומצביע בעד כל תמיכה של הממשל האמריקאי בישראל, כלכלית וצבאית, ומצהיר בכל הזדמנות על זכותה של ישראל להגן על עצמה וכמה הברית בין ישראל לארצות הברית חשובה.

בשבועות שמאז מתקפת השביעי באוקטובר, פטרמן התייצב באופן בלתי מסויג לצד ישראל. הוא אף הציב במשרדו תמונות של החטופים בעזה וקרא לשחרורם בכל הזדמנות.

 

 

בחדרי חרדים

art

 צבע אדום