מבזקים +
תל אביב 25°c
באר שבע 22°c
חיפה 25°c
ירושלים 25°c
בית שמש 25°c
בני ברק 26°c
אשדוד 25°c
כ"ד אלול התשפ"ד | 27.09.2024
תל אביב 25°c
באר שבע 22°c
חיפה 25°c
ירושלים 25°c
בית שמש 25°c
בני ברק 26°c
אשדוד 25°c
X
מבזקים חמים
לכל המבזקים ←

סגנו של נסראללה הודה: "ישראל הכאיבה לנו", ואיים "נכנסנו לקרב חדש"

נעים קאסם, סגנו של מזכ"ל חיזבאללה חזן נסראללה, נאם בהלווייתו של בכיר הארגון איברהים עקיל שחוסל ברובע הדאחייה של ביירות: "ישראל רצתה להרוג 5,000 איש בטבח הביפרים אך לא הצליחה, בתקיפה של בכירי רדואן היא ניסתה לשתק את חיזבאללה אך הפעילים מנעו זאת"

סגנו של נסראללה הודה: "ישראל הכאיבה לנו", ואיים "נכנסנו לקרב חדש"
נעים קאסם בהלוויית איברהים עקיל צילום: רשתות ערביות

נעים קאסם, סגנו של נסראללה, משתתף בשעה זו בהלוויתו של מפקד מערך המבצעים של חיזבאללה, איבראהים עקיל, שחוסל בתקיפת צה"ל ברובע דאחיה בביירות ביום שישי. 

 

החלה הלווית בכיר חיזבאללה איברהים עקיל צילום: רשתות ערביות

קאסם נאם בהלוויה והעביר מסרים לישראל: "ישראל ביצעה בלבנון 3 פשעי מלחמה שכואבים לנו, והם מייצגים את דרגת האכזריות הגבוהה ביותר", אמר קאסם. "ישראל רצתה להגשים שלוש מטרות: לשתק את חיזבאללה, להסית את החברה שלה עבורה, ולעצור את "חזית הסיוע", אך הלוחמים הצליחו להכשיל אותה. לא נגיד שלא הופתענו, כי אנחנו בני אדם, אבל מהר התגברנו על כך, ושבנו אל עמדתנו ותפקידנו יותר חזקים. מה התוצאות? הכאבתם לנו? אנו מודים בכך אבל כואב לנו, ויכאב לכם".

הוא הבהיר כי המלחמה תימשך כל עוד נמשך המבצע לחיסול הטרור ברצועת עזה: "חזרנו חזקים יותר והשטח יהיה עד, וחזית התמיכה הלבנונית תמשיך לא משנה כמה זמן זה ייקח, והיא לא תיפסק עד שהמלחמה בעזה תיפסק".

קאסם איים: "נכנסנו לשלב חדש שכותרתו קרב החשבון הפתוח. ההתנגדות, אנשיה ואוהביה הרימו את ראשיהם, ידיהם על ההדק, והם רק ישתוקקו לניצחון. אתמול בלילה שילמנו על החשבון, ושלושה רימוני רקטה הגיעו לאזור חיפה ופגעו במטרות הצבאיות שלו".

בכיר חיזבאללה הוסיף באיומיו והבהיר כי תושבי הצפון לא יחזרו לבתיהם.

בתוך כך, מפקד פיקוד הצפון, אלוף אורי גורדין, נפגש אתמול עם ראשי הרשויות בצפון ואמר להם: "פגענו משמעותית בחיזבאללה ואנחנו נמשיך ונעמיק את הפגיעה. אנחנו בנקודה של השתנות. לצד משימת ההגנה אנחנו במוכנות גבוהה לתוכניות ההתקפה הנוספות על חיזבאללה. אני מלא הערכה לאופן בו אתם מובילים את הקהילות שלכם בימים מורכבים אלה. אנחנו נמשיך לפעול יחד איתכם, בחיבור ושיתוף פעולה מלא".

מוקדם יותר היום התייחס ראש הממשלה בנימין נתניהו להגברת הפגיעה בארגון הטרור הלבנוני: "בימים האחרונים אנחנו הנחתנו על חיזבאללה רצף של מכות שהוא לא דמיין. אם חיזבאללה לא הבין את המסר, אני מבטיח לכם - הוא יבין את המסר".

 

רה"מ נתניהו צילום: - איתי בית-און /לע"מ, סאונד: בן פרץ /לע"מ

בחדרי חרדים

art

 צבע אדום