מבזקים +
תל אביב 25°c
באר שבע 22°c
חיפה 25°c
ירושלים 25°c
בית שמש 25°c
בני ברק 26°c
אשדוד 25°c
כ"ד אלול התשפ"ד | 27.09.2024
תל אביב 25°c
באר שבע 22°c
חיפה 25°c
ירושלים 25°c
בית שמש 25°c
בני ברק 26°c
אשדוד 25°c
X
מבזקים חמים
לכל המבזקים ←

מנהל הישיבה: "מתנהלים במתכונת שיעורים, אף בחור לא עזב"

על רקע המתיחות בגבול הצפון והחשש מפני הסלמה נוספת, מרבית הישיבות ממשיכות בשגרת לימודים תחת מגבלות ביטחוניות | מוטי ויזגן, מנהל ישיבת רכסים: "נכון לעכשיו, אף אחד מהתלמידים לא עזב"

מנהל הישיבה: "מתנהלים במתכונת שיעורים, אף בחור לא עזב"
ישיבת רכסים צילום: שמואל שנקר

עולם הישיבות - בפרט אלו שבצפון הארץ - מתמודד עם מציאות מורכבת על רקע ההסלמה הגוברת. בחלק מהישיבות שוקלים להעביר את הבחורים למרכז במידה וההסלמה תתרחב.

מוטי ויזגן, מנהל ישיבת רכסים וסגן ראש המועצה המקומית, שוחח היום (ראשון) עם נתן משי ואבי גדלוביץ' בתכנית 'אחת בצהריים' ברדיו 'קול ברמה' הוא סיפר על ההתמודדות של הישיבה עם החשש הביטחוני שמלווה את התלמידים בימים אלו.

"יש לנו 600 בחורים בישיבה", אמר ויזגן. "שוחחנו אמש עם ההורים, שחלקם חששו מהמצב. נכון לעכשיו, אף אחד מהתלמידים לא עזב את הישיבה. יש מקלטים בתחתית הבניין ואנחנו ממשיכים את הלימודים במתכונת שיעורים רגילה".

"ההחלטה בנוגע להמשך השהות בידי ראש הישיבה, ואם נראה החמרה משמעותית, ייתכן שנשקול להעביר את הישיבה לאזור המרכז", הוסיף מנהל הישיבה.

הפרשן הצבאי של ידיעות אחרונות יוסי יהושוע התראיין אף הוא לתכנית ואמר: "האויב מתכנן נקמה, היא יכולה להצליח, להיכשל או להיבלם. תושבים לא יחזרו לצפון כשאין ביטחון וכשכוחות רדואן לא מורחקים. ההחלטה הישראלית הייתה לא ללכת למלחמה. יש בישראל מי שמחפש הסדרה.

בחדרי חרדים

art

 צבע אדום