מבזקים +
תל אביב 25°c
באר שבע 22°c
חיפה 25°c
ירושלים 25°c
בית שמש 25°c
בני ברק 26°c
אשדוד 25°c
כ"ד אלול התשפ"ד | 27.09.2024
תל אביב 25°c
באר שבע 22°c
חיפה 25°c
ירושלים 25°c
בית שמש 25°c
בני ברק 26°c
אשדוד 25°c
X
מבזקים חמים
לכל המבזקים ←

אילה חסון: "סער לא רגיל לחטוף את הביקורת שהוא חטף"

"הוא היה רגיל שאם יש עיתונאית שמבקרת אותו - ישר קופצים בני הכספיתים שלו נגד מי שמבקר אותו"

אילה חסון: "סער לא רגיל לחטוף את הביקורת שהוא חטף"
גדעון סער צילום: Yonatan Sindel/Flash90

ברקע ההודעה של גדעון סער כי הוא מוותר על מינויו לתפקיד שר הביטחון על חשבונו של יואב גלנט, אומרת העיתונאית אילה חסון כי סער לא יכול היה לעמוד בביקורת הרבה שספג השבוע על המהלך.

"גדעון סער לא רגיל לחטוף את הביקורת שהוא חטף בשבוע האחרון", אמרה חסון ברדיו "גלי ישראל". "הוא היה רגיל שאם יש עיתונאית שמבקרת אותו - ישר קופצים בני הכספיתים שלו נגד מי שמבקר אותו. ואני רוצה להבהיר; למרות הקמפיין שהוא עשה נגדי בזמנו - כאב לי לראות את הקמפיין שעשו נגדו בימים האחרונים, זה לא הגיע לא לו ולא לאשתו, אני נגד הדברים האלה. היה ברור שהמהלך הזה לא יצא לפועל".

עוד אמרה: "אני מצפה משר הביטחון לעסוק רק בביטחון ולהפסיק לעשות מניפולציות לעם ישראל. שמעת באולפנים מילת ביקורת אחת באולפנים על גלנט בתקשורת סביב מה שקרה בשבעה באוקטובר כאן? מילה?".

יו"ר הימין הממלכתי, ח"כ גדעון סער הודיע אמש (מוצ"ש) לראש הממשלה בנימין נתניהו כי הוא מוותר על תקפיד שר הביטחון ברקע האירועים הביטחוניים.

בהודעתו כתב בין היתר: "לנוכח ההתפתחויות האחרונות בגבול הצפוני והשלכותיהן החלטתי להודיע לראש הממשלה שבמצב שנוצר אני מוותר על הצעתו לתפקיד שר הבטחון. איני רוצה שדעתם של מי שנושאים בנטל ניהול המערכה בעת הזאת תוסח בשל מועמדות למשך זמן בלתי מוגדר".

 

בחדרי חרדים

art

 צבע אדום