מבזקים +
תל אביב 25°c
באר שבע 22°c
חיפה 25°c
ירושלים 25°c
בית שמש 25°c
בני ברק 26°c
אשדוד 25°c
כ"ד אלול התשפ"ד | 27.09.2024
תל אביב 25°c
באר שבע 22°c
חיפה 25°c
ירושלים 25°c
בית שמש 25°c
בני ברק 26°c
אשדוד 25°c
X
מבזקים חמים
לכל המבזקים ←

כ"ץ: "אם העולם לא יסיג את חיזבאללה מצפון לליטני - ישראל תעשה זאת"

שר החוץ ישראל כ"ץ לעשרות שרי חוץ: "נעשה כל מה שצריך כדי להגן על אזרחינו; אם העולם לא יסיג את חיזבאללה מצפון לליטני בהתאם להחלטה 1701 - ישראל תעשה זאת"

כ"ץ: "אם העולם לא יסיג את חיזבאללה מצפון לליטני - ישראל תעשה זאת"
שר החוץ ישראל כ"ץ עם שגרירים: אילוסטרציה צילום: סיון שחור, לע"מ

בעקבות המתקפה הנרחבת של חזבאללה על מרכזי אוכלוסין אזרחיים בישראל, שר החוץ ישראל כ"ץ פנה לעשרות שרי חוץ והפעלתי את כל שגרירויות ישראל בעולם והעביר מסר ברור: "ישראל תעשה את כל הנדרש כדי להגן על אזרחיה מפני ארגון הטרור הרצחני חזבאללה - ארגון טרור שתוקף את ישראל ללא הפסקה מאז ה-8 באוקטובר, שרצח עשרות ישראלים, כולל 12 ילדים בעת משחק כדורגל והביא לעקירתם של כ-70,000 ישראלים מביתם. ישראל פעלה ופועלת כדי למנוע פגיעות נוספות באזרחיה. לא נחדל עד שנשיב את הביטחון לאזרחינו ואת תושבי הצפון לביתם".

כ"ץ הוסיף: "מדינת הטרור איראן היא זו שעומדת מאחורי ארגון הטרור חיזבאללה, כמו גם מאחורי ארגון הטרור חמאס, החות'ים והמיליציות השיעיות, והעולם חייב להגביר את הסנקציות על איראן ולהכריז על משמרות המהפכה כארגון טרור. 

כל מי שמעוניין להביא ליציבות האיזור ולדה-אסקלציה בצפון צריך לעשות דבר אחד: לדאוג ליישום מיידי של החלטת מועצת הביטחון 1701 ולהסגת כוחות חיזבאללה מצפון לליטני. אם העולם לא יסיג את חזבאללה מצפון לליטאני, בהתאם להחלטה 1701 - ישראל תעשה זאת".

מוקדם יותר פרסם השר כ"ץ איור עם המילים: "נסראללה שורף את לבנון עבור החמאס בעזה".

 

נסראללה וסינואר על רקע לבנון הבוערת | צילום: באדיבות המצלם

 

בחדרי חרדים

art

 צבע אדום