מבזקים +
תל אביב 25°c
באר שבע 22°c
חיפה 25°c
ירושלים 25°c
בית שמש 25°c
בני ברק 26°c
אשדוד 25°c
כ"ד אלול התשפ"ד | 27.09.2024
תל אביב 25°c
באר שבע 22°c
חיפה 25°c
ירושלים 25°c
בית שמש 25°c
בני ברק 26°c
אשדוד 25°c
X
מבזקים חמים
לכל המבזקים ←

"כדי שיוכלו לדרוך": תמונת נתניהו הודבקה על רצפת המסעדה הפופולרית

שווארמייה פלסטינית פופולרית בניו יורק הדביקה על הרצפה בכניסה תמונה של ראש הממשלה נתניהו לצד ביידן וטראמפ, עם הכיתוב: "לדרוך עלינו - אנחנו אוהבים את זה". בעירייה גינו: "מתנגדים באופן חד משמעי לכל צורות השנאה והאפליה"

"כדי שיוכלו לדרוך": תמונת נתניהו הודבקה על רצפת המסעדה הפופולרית
התמונות על הרצפה צילום: halalfoodstagram חשבון האינסטגרם

הבעלים הפלסטיני של שווארמייה פופולרית בניו יורק הדביק על רצפת הכניסה את תמונותיהם של ראש הממשלה נתניהו, הנשיא ביידן והנשיא לשעבר טראמפ, בתוספת המילים "רוצחים" ו"ציונים" - כך דיווח דניאל אדלסון ב"ווינט". 

השווארמיה הוסיפה לצד התמונות את הכיתוב הקורא לבאי המסעדה "לדרוך עלינו - אנחנו אוהבים את זה". מעיריית ניו יורק נמסר ל"ווינט" כי נפתחה חקירה בנושא: "ראש העיר אריק אדמס מתנגד באופן חד משמעי לכל צורות השנאה והאפליה".

תנועת בית"ר ארה"ב מסרה כי "ניו יורק הפכה למקום שבו שונאי יהודים מרגישים בנוח, ודגלי חמאס וחזבאללה מתנוססים בחופשיות. היהודים נמצאים בסכנה בעיר שבה מחבלים שרוצחים וחוטפים אמריקנים מתקבלים בחגיגות”. 

הקונסול הכללי של ישראל בניו יורק, אופיר אקוניס, אמר כי הרצפה היא "מתופעות אלימות ומכוערות כאלה אני מזהיר כבר חודשים ארוכים. תומכי הטרור בארה"ב עושים שימוש ציני בדמוקרטיה האמריקנית כדי לחסל אותה, ומנצלים את חופש הביטוי לחופש השנאה. נדרשות תגובות ברורות נגד האלימות וההסתה הזאת, גם מגורמי אכיפת חוק וגם מצד אישי ציבור". 

בחדרי חרדים

art

 צבע אדום