מבזקים +
תל אביב 25°c
באר שבע 22°c
חיפה 25°c
ירושלים 25°c
בית שמש 25°c
בני ברק 26°c
אשדוד 25°c
כ"ד אלול התשפ"ד | 27.09.2024
תל אביב 25°c
באר שבע 22°c
חיפה 25°c
ירושלים 25°c
בית שמש 25°c
בני ברק 26°c
אשדוד 25°c
X
מבזקים חמים
לכל המבזקים ←

דרמה בשידור חי: צה"ל פשט על משרדי אל ג'זירה ברמאללה

כוחות צה"ל פשטו על משרדי אל ג'זירה ברמאללה, כשמצלמות הערוץ מעבירות את כניסת החיילים בשידור חי. החיילים הגישו למנהל הערוץ צו סגירה למשך 45 ימים

דרמה בשידור חי: צה"ל פשט על משרדי אל ג'זירה ברמאללה
סגירת משרדי אל ג'זירה צילום: צילום מסך

במהלך הלילה כוחות צה״ל סגרו את משרדי ערוץ אל-ג׳זירה ברמאללה למשך 45 יום. החיילים פשטו על משרדי הערוץ, ששידר את כניסתם בשידור חי. 

החיילים הגישו למנהלי הערוץ את צו הסגירה החתום על ידי אלוף פיקוד מרכז. החיילים הודיעו לנוכחים במקום כי יש "לסגור את כל המצלמות ולצאת מהמשרדים באופן מיידי". 

בסוכנות הידיעות AP דיווחו הבוקר כי "חיילים ישראלים נכנסו למשרד ואמרו לכתב בשידור חי שהוא ייסגר למשך 45 ימים. החיילים אמרו לצוות שהוא צריך לעזוב מיד את המקום. רשת אל-ג'זירה גינתה את המהלך והמשיכה בשידור חי של הערוץ מעמאן שבירדן".

 

סגירת משרדי אל ג'זירה צילום: רשתות חברתיות

בחודש מאי האחרון הממשלה אישרה פה אחד את סגירת ערוץ אלג'זירה בישראל. לאחר האישור בממשלה, שר התקשורת ד"ר שלמה קרעי חתם על הצווים נגד אלג'זירה מיד.

קרעי אמר: "הצווים שלנו ייצאו לפעולה באופן מיידי. עבר יותר מדי זמן ויותר מדי מהמורות משפטיות מיותרות כדי שנוכל סוף סוף לעצור את מכונת ההסתה המשומנת של אלג'זירה שפוגעת בבטחון המדינה. לאורך חודשים, עשיתי הכל ואמשיך לעשות הכל כדי שהם לא יוכלו לפעול מישראל עוד".

בחדרי חרדים

art

 צבע אדום