מבזקים +
תל אביב 25°c
באר שבע 22°c
חיפה 25°c
ירושלים 25°c
בית שמש 25°c
בני ברק 26°c
אשדוד 25°c
כ"ד אלול התשפ"ד | 27.09.2024
תל אביב 25°c
באר שבע 22°c
חיפה 25°c
ירושלים 25°c
בית שמש 25°c
בני ברק 26°c
אשדוד 25°c
X
מבזקים חמים
לכל המבזקים ←

בוטלו ניתוחים בבתי חולים, נערכים להעברת מאושפזים לתת-קרקע

עקב ההסלמה בצפון ברמב"ם הודיעו כי כל הפעילות האלקטיבית של בית החולים מבוטלת, כולל ניתוחים ומרפאות חוץ. בעקבות המעבר לרמת כוננות 3, המרכז הרפואי העמק מודיע על דחיית פעילות רפואית אמבולטורית שאינה דחופה

בוטלו ניתוחים בבתי חולים, נערכים להעברת מאושפזים לתת-קרקע
אחת הזירות בצפון צילום: איחוד הצלה

אחרי לילה של מטחים לעמק יזרעאל, ירי לקריות ונפילות בכינרת כולל נער בן 17 שנהרג בתאונת דרכים ליד רמת ישי וארבעה שנפצעו - בעת שאירעה אזעקה, בתי החולים בצפון הודיעו על שינויים בפעילות.

באחד המטחים נפגעה רפת בבית שערים, ופרות מתו. במטחי הלילה יורטו כל הרקטות והכטב"מים ששוגרו, כולל שני טילי שיוט מעיראק.

בעקבות המעבר לרמת כוננות 3, המרכז הרפואי העמק מודיע על דחיית פעילות רפואית אמבולטורית שאינה דחופה (מרפאות וניתוחים שאינם דחופים). בית החולים נערך לפינוי קומות עליונות אל מתחמי אשפוז תת-קרקעיים ממוגנים. חדרי הלידה הממוגנים ממשיכים בפעילות סדירה.

בשעות האחרונות פונו למרכז הרפואי העמק 6 פצועים מכל רחבי העמקים והצפון שנפלו ונחבלו בדרכם אל הממ"ד. מצבם קל, הם מטופלים במחלקה לרפואה דחופה (הממוגנת) של המרכז הרפואי העמק.

מבית חולים רמב"ם נמסר: "בהמשך להודעה מאמש אודות פעילות בית החולים, אנו מבקשים לעדכן: כל הפעילות האלקטיבית של בית החולים מבוטלת, כולל ניתוחים ומרפאות חוץ".

המרכז הרפואי לגליל בנהריה מסר אמש כי הוא פועל לאורך השנה האחרונה במתכונת ממוגנת, וכל הפעילות הרפואית בו בכלל זה חדרי הניתוח, האשפוז וחדרי הלידה מתקיימת במרחבים מוגנים.

ממרכז רפואי צפון (פוריה) נמסר: לאור הנחיות פיקוד העורף שיצאו הבוקר, המרכז הרפואי מעדכן כי בית החולים יבצע רידוד מטופלים, כלומר מטופלים שמצבם מאפשר זאת ישוחררו לבתיהם. הודעות פרטניות יועברו למטופלים ולבני משפחותיהם. 

כל הניתוחים האלקטיביים מבוטלים. ניתוחים דחופים וניתוחים אונקולוגיים יתקיימו. לא תתקיים פעילות במרפאות החוץ.

 

 

 

בחדרי חרדים

art

 צבע אדום