מבזקים +
תל אביב 25°c
באר שבע 22°c
חיפה 25°c
ירושלים 25°c
בית שמש 25°c
בני ברק 26°c
אשדוד 25°c
כ"ד אלול התשפ"ד | 27.09.2024
תל אביב 25°c
באר שבע 22°c
חיפה 25°c
ירושלים 25°c
בית שמש 25°c
בני ברק 26°c
אשדוד 25°c
X
מבזקים חמים
לכל המבזקים ←

אזעקות נשמעו בשורת יישובים במרכז הארץ: טיל קרקע-קרקע שוגר מתימן

אזעקות ביישובים רבים במרכז הארץ ובשומרון הופעלו בעקבות טיל קרקע-קרקע שהגיע מכיוון מזרח ונפל בשטח פתוח. עד כה לא התקבלו קריאות על נפגעים. אתמול שר ההגנה של החות'ים איים על "הפתעות"

אזעקות נשמעו בשורת יישובים במרכז הארץ: טיל קרקע-קרקע שוגר מתימן
יירוטים במרכז צילום: צילום מסך

אזעקות חריגות הבוקר ברחבי גוש דן והשפלה, בעקבות שיגור טיל קרקע-קרקע מתימן, בכל החודשים האחרונים של המלחמה לא נשמעו אזעקות באזור המרכז, זמן קצר לאחריהן נשמעו פיצוצים.

אזעקות נשמעו בראשון לציון, רמת גן, חולון, אור יהודה, קריית אונו, אלעד, רחובות, סביון, שוהם, לוד, מודיעין, נס ציונה, רמלה, באר יעקב ויהוד מונוסון.

שימו לב! בתיעוד זה נשמעת אזעקה.

 

תיעוד היירוט צילום: מנדי ריזל

מדובר צה״ל נמסר: "בהמשך להתרעות שהופעלו לפני זמן קצר במרכז הארץ, זוהה שיגור טיל קרקע-קרקע שחצה לשטח הארץ מכיוון מזרח ונפל בשטח פתוח, אין נפגעים".

עוד נמסר מדובר צה״ל, כי הטיל שוגר מתימן. קולות הנפץ שנשמעו בדקות האחרונות מקורם במיירטים. תוצאות היירוט בבדיקה. ממד"א נמסר כי עד כה לא התקבלו קריאות על נפגעים. לא נמסר על שינוי בהנחיות והלימודים מתקיימים כסדרם. דובר צה"ל הודיע כי אין שינוי בהנחיות פיקוד העורף.

כזכור אתמול שר ההגנה התימני של החות'ים פרסם איום :"מזהירים את אויבינו שהימים הקרובים נושאים בחובם הפתעות שהם לא מצפים להן".

בחדרי חרדים

art

 צבע אדום