מבזקים +
תל אביב 25°c
באר שבע 22°c
חיפה 25°c
ירושלים 25°c
בית שמש 25°c
בני ברק 26°c
אשדוד 25°c
כ"ד אלול התשפ"ד | 27.09.2024
תל אביב 25°c
באר שבע 22°c
חיפה 25°c
ירושלים 25°c
בית שמש 25°c
בני ברק 26°c
אשדוד 25°c
X
מבזקים חמים
לכל המבזקים ←

מהפכה: ''צפי להוזלה משמעותית במחירי ארבעת המינים''

עם פתיחת מכירות ארבעת המינים, ישנה בשורה משמעותית לציבור שומרי התורה והמצוות. מחירי ארבעת המינים השנה צפויים לרדת בצורה ניכרת, זאת בזכות מהפכה המאפשרת להזמין ארבעת המינים ישירות מהמגדלים, ללא פערי תיווך.

מהפכה: ''צפי להוזלה משמעותית במחירי ארבעת המינים''
ולקחתם צילום: יח"צ

חלוקת ארבעת המינים המרכזית על ידי 'ולקחתם' נוסדה לפני מספר שנים על ידי הרב אריה וינר שיחי, הנודע בתחום. מטרתה היא לספק לציבור האברכים ובני התורה ארבעת מינים מהודרים מבלי לשלם את עלויות התיווך הגבוהות שגובים הספקים השונים. 

ב'ולקחתם' יצרו קשר עם מספר מהמגדלים הגדולים בשוק. לאחר מאמצים לוגיסטיים וטכניים, נוצרה האפשרות להזמין ארבעת מינים מהודרים, בתכלית ההידור, ישירות מבעלי השדות. 

ההזמנה מתבצעת בצורה פשוטה וקלה בכל הפלטפורמות, מה שמאפשר לציבור בני התורה והאברכים לקנות ארבעת מינים מהודרים מבלי לשלם מחירים מופקעים, ובלי להתפשר על דקדוק ההלכה או על הידור מקסימלי.

על מיון ארבעת המינים מופקדים מספר מוצי''ם מומחים בתחום, כאשר על הפיקוח ההלכתי הצמוד אחראי הגר''א ספטנר שליט''א מרא דאתרא רמב''ש ד' בית שמש,
שאף נוכח בשטח בעת הקטיף ובעת המיון.

ב'ולקחתם' מדווחים על צפי לעומס הזמנות גדול השנה מאשר בשנים קודמות, עקב עליית מחירים צפויה בשוק ארבעת המינים בעקבות המצב בצפון ובעיות הייבוא.
ב'ולקחתם' מבקשים מהציבור להקדים את הזמנתם ככל האפשר, כדי לאפשר התארגנות מול המגדלים ברחבי הארץ.

קיימות מגוון אפשרויות פשוטות ונגישות להזמנת ארבעת המינים מהודרים בתכלית ההידור ובמחירים שווים לכל נפש, היישר מן המגדלים. 

להזמנות:

בטלפון: 073-310-3910

בעמדות נדרים פלוס, ע''ש "ולקחתם"

להזמנה און ליין לחצו כאן! 

עם פתיחת הרישום לחלוקה ב'ולקחתם' מתגברים את המוקד הטלפוני הארצי, כדי לתת מענה לאלפי הפניות בכל צורך כזה.
המענה אנושי יפעל החל מפתיחת הרישום ועד כחצי שעה לפני כניסת חג הסוכות, על מנת לוודא שעם כניסת החג כל לקוחות ''ולקחתם'' מחזיקים בידם ארבעת מינים מהודרים בתכלית ההידור, כרצונם.

art

 צבע אדום