מבזקים +
תל אביב 25°c
באר שבע 22°c
חיפה 25°c
ירושלים 25°c
בית שמש 25°c
בני ברק 26°c
אשדוד 25°c
כ"ד אלול התשפ"ד | 27.09.2024
תל אביב 25°c
באר שבע 22°c
חיפה 25°c
ירושלים 25°c
בית שמש 25°c
בני ברק 26°c
אשדוד 25°c
X
מבזקים חמים
לכל המבזקים ←

חבד אור בלב: בהערכות לקראת חלוקת סלי מזון למשפחות נזקקות לחודש החגים

כמידי שנה לקראת ראש השנה נערך מרכז החסד חב"ד אור בלב לתמיכה בנזקקים באמצעות חלוקה של אלפי סלי מזון למשפחות נזקקות • הארגון דואג שבקרב המשפחות הנתמכות על ידיו שמתגוררות בכל רחבי הארץ, לא יחסר מזון במהלך החגים הקרובים

חבד אור בלב: בהערכות לקראת חלוקת סלי מזון למשפחות נזקקות לחודש החגים
אילוסטרציה צילום: pexels

מבצע החלוקה מתאפשר אודות לתמיכתם הנדיבה של חוג ידידי המוסדות ששותפים במהלך השנה בכל החסד והנתינה, וכן אודות לתמיכתם של תורמים פרטיים שמשקיעים מכספם למען הפעילות המבורכת של הארגון.

החלוקת ענק שמתקיימת לקראת חודש החגים מצטרפת לכל החסד והנתינה של הארגון במהלך השנה, מרכז החסד מפעיל מערך של חלוקת ארוחות חמות למשפחות נזקקות וכן חנות סופר מרקט שמוכרת מוצרי מזון במחיר מסובסד באופן משמעותי לטובת משפחות שמוכרות במחלקת הרווחה בעירייה.

בזמן של חודש הרחמים והסליחות יש מצווה מיוחדת לתרום לצדקה כי כך גם הקב"ה יתן לנו שפע ברכה למעלה ממדידה והגבלה, מידה כנגד מידה.

אם אתם רוצים להיות שותפים בכל המעשים הטובים והזכויות הרבות לקראת יום הדין, באפשרותכם להיכנס לאתר של חב"ד אור בלב ולתת תרומה בביט או כרטיס אשראי לחצו כאן לפרטים נוספים ותרומה מאובטחת באתר חב"ד   .

מתכוננים לראש השנה

יש מצווה מיוחדת לתת תרומה לראש השנה , אם אתם מחפשים ארגון חסד שתוכלו לתרום למשפחות באמצעותו אנו ממליצים לתת את התרומה למרכז החסד חב"ד שדואג למען הנזקקים.

אפשר לעזור ולסייע בכל מיני אופנים אבל תרומת סלי מזון לפני החג היא יוזמה מכרעת ומשמעותית למען המשפחות.

באמצעות אספקת מוצרי מזון חיוניים לנזקקים שארוזים באופן מסודר בקרטונים מרכז החסד מסייע למשפחות לחגוג את החג בכבוד ובשמחה.

עושים הבדל

כל סל מזון שמחולק ע"י חב"ד אור בלב מייצג מגדלור של תקווה ותמיכה למתמודדים עם קשיים. מסירות הארגון לעזרה לזולת היא באמת מעוררת השראה, והשפעתם על הקהילה היא לאין שיעור.

העצמת המשפחות באמצעות תמיכה

ככל שחודש החגים מתקרב, רוח הנתינה ממשיכה לשגשג בקהילות ברחבי ישראל. חלוקת סלי מזון למשפחות נזקקות היא תזכורת נוקבת לחשיבות התמיכה באלו שקשה להם לשרוד את החודש ובמיוחד לפני החגים. מעשה חסד זה לא רק מספק פרנסה חיונית אלא גם מפיץ שמחה ותקווה לנזקקים.

בתקופה זו של הכנה לראש השנה יש משמעות מיוחדת לתרומת סלי מזון לנזקקים. זה זמן להרהור, הכרת תודה וחמלה כלפי אחרים. על ידי התכנסות כדי לתמוך בחברים הפגיעים ביותר בחברה, קהילות רבות מפגינות את מחויבותן להשפיע לטובה ולטיפוח תחושת אחדות וסולידריות.

העצמת קהילות באמצעות תמיכה

חלוקת סלי מזון לנזקקים לפני החגים היא יותר מסתם מחווה של צדקה; זוהי מעשה חסד עוצמתי של תמיכה והעצמה בקהילה. על ידי הבטחה שלכל משפחה תהיה גישה לפריטי מזון חיוניים במהלך עונת החגים הזו, קהילות שולחות מסר של אכפתיות והכלה.

באמצעות מעשי נדיבות אלה, אנשים וארגונים כאחד תורמים לרווחתם של חבריהם בקהילה. ההשפעה של תמיכה כזו חורגת הרבה מעבר לסחורה החומרית שסופקה; היא מחזקת קשרים חברתיים, משרה תחושת שייכות ומטפחת תרבות של אמפתיה וטוב לב.

מידע נוסף על ארגון החסד הארצי חב"ד אור בלב תוכלו למצוא באתר חב"ד Beit-chabad.org

art

 צבע אדום