מבזקים +
תל אביב 25°c
באר שבע 22°c
חיפה 25°c
ירושלים 25°c
בית שמש 25°c
בני ברק 26°c
אשדוד 25°c
כ"ד אלול התשפ"ד | 27.09.2024
תל אביב 25°c
באר שבע 22°c
חיפה 25°c
ירושלים 25°c
בית שמש 25°c
בני ברק 26°c
אשדוד 25°c
X
מבזקים חמים
לכל המבזקים ←

רכה ונעימה: כך תשמרו על ריח טוב של המגבות בבית

אנחנו יודעים לשמוח בדברים הקטנים, רצפה נקיה, סבון בריח עדין, שמיכה מקופלת, ואיך לא, ממגבת רכה ונעימה עם ריח חלומי של כביסה | הנה כמה טיפים מוצלחים למגבות עם ריח טוב שלא עוזב

רכה ונעימה: כך תשמרו על ריח טוב של המגבות בבית
מגבות צילום: שאטרסטוק

בבית המלא בפעילות יומיומית, שמירה על ריח טוב ומפנק במגבות הינו אתגר שרבות מאיתנו מתמודדות עימו ולא תמיד בהצלחה.

האם אי פעם חשתן שהמגבות שלכן מאבדות את הריח הנעים שהיה להן לאחר הכביסה? כעת נחשוף בפניכן טיפים מקצועיים כיצד לשמור על ריח נעים במגבות הבית לאורך זמן.

הסיבות לאובדן הריח במגבות

ישנן מספר סיבות עיקריות לכך שמגבות מאבדות את הריח הנעים שלהן לאחר הכביסה. הסיבה הראשונה היא, שיירי מים שנותרים במגבת גם לאחר הייבוש, מה שמאפשר לחיידקים ולעובש להתפתח. וכן, חוסר יבוש מוחלט לאחר ההתנגבות במגבת. סיבה נוספת היא, שהתכשירים שאנו משתמשות בהם לכביסה אינם מספיקים לשמירה על הריח לאורך זמן.

הסיבה השלישית היא אחסון לא נכון של המגבות שיכול אף הוא לגרום לאובדן הריח הנעים.

כדי לוודא שהמגבות ישמרו על ריח נעים לאורך זמן, עלינו לנקוט במספר צעדים חשובים:

חשוב מאד: ייבוש יסודי של המגבות

לאחר הכביסה, ודאו שהמגבות מיובשות לחלוטין לפני אחסונן. ניתן להשתמש במייבש כביסה או לתלות אותן במקום מאוורר היטב. ייבוש מלא יסייע למנוע את התפתחות החיידקים והעובש. שימו לב, גם לאחר השימוש במגבות במקלחת, רצוי להניח אותן ליבוש מול השמש.

אל תוותרו על זה: שימוש בתוספי ריח טבעיים לכביסה

הוסיפו לכביסה מרכך בד או מוצרים אחרים המכילים תוספי ריח. אלה יעזרו לשמר את הריח הנעים של המגבות לאורך זמן. מומלץ להשתמש במוצרים המכילים ריחות טבעיים כמו לבנדר או תפוז, מכיון שהמגע שלהם עם המגבות יוצר חיבור חזק ונוכח יותר. נציין עוד, כי בכיבוס מגבות מומלץ להשתמש בקצת יותר מרכך כביסה מזה שאתם רגילים לשים בכיבוס בגדים.

שלא תגידו לא אמרנו: אחסון נכון של המגבות

לאחר הייבוש, אחסנו את המגבות במקום מאוורר ויבש לחלוטין! הימנעו מלאחסן אותן במקומות לחים כמו חדר האמבטיה, שכן זה יכול לגרום להתפתחות חיידקים ועובש.

קול כבודה

art

 צבע אדום