מבזקים +
תל אביב 25°c
באר שבע 22°c
חיפה 25°c
ירושלים 25°c
בית שמש 25°c
בני ברק 26°c
אשדוד 25°c
כ"ד אלול התשפ"ד | 27.09.2024
תל אביב 25°c
באר שבע 22°c
חיפה 25°c
ירושלים 25°c
בית שמש 25°c
בני ברק 26°c
אשדוד 25°c
X
מבזקים חמים
לכל המבזקים ←

פתרונות הגינון שאתם חייבים לבית ולגינה שלכם לקראת החגים

תקופת חגי תשרי היא זמן מושלם להתכונן לקראת אירוח משפחה וחברים בבית ובגינה. הגינה הביתית, שהיא חלק בלתי נפרד מהמרחב בו מתקיימים אירועים רבים בתקופה זו, דורשת תשומת לב מיוחדת. במאמר זה נעסוק בפתרונות גינון וטיפול בגינה הביתית, כולל השימוש בקטלן יתושים, היתרונות של מיקום נכון שלו במרחב הגינה, והכלים המקצועיים החשובים שכל בעל גינה צריך להכין לקראת החגים

פתרונות הגינון שאתם חייבים לבית ולגינה שלכם לקראת החגים
ניידת משטרה, אילוסטרציה צילום: שאטרסטוק

קטלן יתושים - הפתרון האולטימטיבי להרחקת מעופפים מטרידים בגינה

יתושים הם מטרד נפוץ בימי הקיץ ובמיוחד בתקופת החגים, כאשר אנו מבלים זמן רב במרחב החיצוני של הבית. קטלן יתושים הוא אחד הפתרונות היעילים ביותר להדברת המזיקים הללו.  קטלן יתושים לגינה פועל באמצעות אור אולטרה-סגול (UV) שמושך את היתושים והורג אותם במגע, ובכך מצמצם משמעותית את כמות היתושים בסביבת הגינה.

השימוש בקטלן יתושים מאפשר לאורחים ולבני הבית ליהנות מהגינה מבלי לדאוג לעקיצות מטרידות. בנוסף, קטלן יתושים אינו פוגע בסביבה ואינו משתמש בחומרים כימיים מסוכנים, מה שהופך אותו לפתרון בטוח וידידותי לסביבה.

יתרונות מיקום נכון של קטלן יתושים במרחב הגינה

כדי למקסם את היעילות של קטלן היתושים, חשוב למקם אותו בצורה נכונה בגינה. הנה כמה טיפים למיקום אופטימלי:

1. הרחק ממקומות ישיבה - יש למקם את הקטלן במרחק של לפחות 3-4 מטרים מאזורי הישיבה כדי להבטיח שהיתושים ימשכו לאור המכשיר ולא לאורחים.

2. מיקום גבוה - מומלץ לתלות את הקטלן בגובה של כ-2 מטרים מהקרקע. גובה זה מאפשר למכשיר לפעול ביעילות על פני שטח רחב יותר ולמשוך יתושים מאזורים שונים בגינה.

3. אזורים מוצלים - יתושים נמשכים יותר לאזורים מוצלים וקרירים, ולכן כדאי למקם את הקטלן באזור מוצל בגינה, כמו ליד עץ או פינה מוצלת אחרת.

קוטלי יתושים מקצועיים לבית ולגינה | צילום FREEPIK

 

כלי גינון מקצועיים שכל בעל גינה חייב להחזיק

תחזוקת הגינה מחייבת כלי גינון מקצועיים שמבטיחים טיפול יעיל ואיכותי בצמחים, בדשא ובכלל המרחב החיצוני. הנה כמה כלי גינון חשובים שכל בעל גינה צריך להכין לקראת תקופת החגים:

1.מכסחת דשא - מכסחת דשא היא כלי חובה לכל בעל גינה עם מדשאה. דשא מטופח ומכוון היטב מעניק לגינה מראה נקי ומסודר, במיוחד לפני הגעת אורחים.

2. מספרי גיזום - מספרי גיזום מקצועיים הם כלי חשוב לעיצוב ולתחזוקה של שיחים, עצים וצמחים אחרים בגינה. גיזום נכון לא רק שמשפר את המראה האסתטי של הצמחים, אלא גם תורם לבריאותם.

3. מזלף ידני – כלי זה משמש להשקיית צמחים בצורה מדויקת ונוחה, במיוחד כשמדובר בצמחים עדינים או אזורים בגינה שקשה להגיע אליהם עם מערכת השקיה אוטומטית.

למה חשוב להיערך לגינון מקצועי לקראת תקופת החגים?

תקופת החגים מביאה עמה אירוח מרובה בגינה הביתית, ולכן חשוב לוודא שהגינה נמצאת במצב הטוב ביותר שלה. גינה מטופחת משדרגת את חוויית האירוח ומעניקה לאורחים תחושה נעימה ומזמינה. הזנחה של הגינה עלולה להוביל להצטברות מזיקים, דשא פראי וצמחים מוזנחים, מה שעלול לפגוע במראה הכללי ובאווירה החגיגית.

השקעה בטיפול בגינה הביתית לפני החגים צריכה לכלול ניקוי יסודי של הגינה, גיזום עצים ושיחים, טיפול בדשא והכנת הגינה לאירוח. כלים מקצועיים כמו מכסחת דשא, מספרי גיזום ומפוח עלים הם חיוניים לתחזוקה שוטפת ויעזרו לכם לשמור בעצמכם על מראה מטופח ונקי של הגינה, וכשהגינה מסודרת ונקייה, תוכלו להנות ממנה ולארח בה בכיף.

art

 צבע אדום