מבזקים +
תל אביב 25°c
באר שבע 22°c
חיפה 25°c
ירושלים 25°c
בית שמש 25°c
בני ברק 26°c
אשדוד 25°c
כ"ד אלול התשפ"ד | 27.09.2024
תל אביב 25°c
באר שבע 22°c
חיפה 25°c
ירושלים 25°c
בית שמש 25°c
בני ברק 26°c
אשדוד 25°c
X
מבזקים חמים
לכל המבזקים ←

בשורת הנדל"ן: התזמון הנכון להשבחה

המציאות בתקופה האחרונה עולה על כל דמיון. אנשים שרכשו דירות לפני תקופה קצרה ובאו עם הון עצמי של 150 - 200 אלף שקלים הצליחו להגדיל את ההון העצמי שלהם במאות אלפי שקלים בתקופה של חודשים ספורים. איך גם אתם יכולים לעשות את זה? כל הפרטים כאן

בשורת הנדל"ן: התזמון הנכון להשבחה
רכישת דירה צילום: פיקסביי

 

ללא ספק שוק הנדל"ן הוא אחד השווקים הדינמיים והרווחיים ביותר בישראל מאז ומעולם, והעלייה החדה והמתמשכת במחירי הנכסים מאז פרוץ מלחמת 'חרבות ברזל' רק מחזקת את המגמה. מחקרים שנערכו לאחרונה על ידי חוקרי 'מכון אהרן למדיניות כלכלית' מראים שמחירי הדירות צפויים לעלות בעוד כ-6% עד סוף 2025 ויוקר המחיה שעלה משמעותית נובע כתוצאה ישירה מיוקר מחירי הדיור.

מחירי הדירות ממשיכים לטפס במהירות מרשימה, והתחזיות מצביעות על כך שהעלייה תהיה אף חדה יותר, זאת בדיוק הסיבה שהגענו למסקנה המתבקשת: אם אתם חוסכים כסף וממתינים ליום שבו העלייה החדה במחירי הדירות תתמתן ותתאזן, אז רוב הסיכויים שעל הדירה שיכולתם לקנות היום עם ההון העצמי הקיים שלכם, תשלמו יותר בעתיד.

התקופה האחרונה שוק הנדל"ן הביא הצעות יוצאות דופן, בהן עסקאות 10-90 המאפשרות לבצע רכישת נכס עם 10% בלבד בחתימה ו-90% בכניסה לדירה, כך שגם מי שאין ברשותו הון עצמי גבוה יכול להיכנס לשוק ולהגשים את החלום לרכישת דירה. נתוני חברת 'שטיגליץ גרופ' מראים באופן ברור שלקוחות שרכשו דירות באזורים שונים, החל מאשדוד, נתניה, בת ים וירושלים. הצליחו כבר להגדיל את ההון ב 100% מהסכום העצמי הראשוני שהשקיעו ברכישת הדירה בזכות העלייה התלולה במחירי הדירות.

לקוחות שהבינו את ההזדמנות הכלכלית ונכנסו לעסקאות הפריים לוקיישן, הביאו הון עצמי נמוך יחסית של בין 5% עד 20% מערך הדירה בלבד, ותוך חודשים ספורים הם נהנים מעלייה משמעותית בערך ההשקעה שלהם. "האמת שלא חשבתי שאצליח לרכוש דירה במיקומים כאלו מדהימים, הייתי בטוחה שבעסקאות כאלו אני רוכשת דירה שנמצאת באיזה חור נידח. אבל הופתעתי, נכנסתי לראות את האזורים שהוצעו לי ב'שטיגליץ גרופ' ונדהמתי מהפרויקטים: בבת ים יש דירות שנמצאות 400 מטר מהחוף, גם הדירות שנמצאות באשדוד ונתניה הם במרחק נסיעה של 2 דקות בסך הכול מהים, ללא ספק מיקומים מהאטרקטיביים שנתקלתי בהם אי פעם בפרויקטים מהסוג הזה..." אומרת לנו אורית, לקוחה מרוצה שרכשה דירה לפני תקופה קצרה באחד הפרויקטים של 'שטיגליץ גרופ'.

עסקאות שבוצעו בחברה בשנה האחרונה, מציגות עליות מחירים מרשימות במיוחד, כך למשל, בנתניה דירת 5 חדרים שעלתה 2.6 מיליון לפני כשנה, שווה היום 3 מיליון, עלייה של 400 אלף שקלים. דירה בבת ים שנרכשה במחיר של 2.7 מיליון שקלים, שווה היום כ-3.2 מיליון, כלומר הגדלת הון של 500 אלף שקלים לרוכש!

אז איך ניתן לנצל את השוק החם של הנדל"ן?

חני שטיגליץ מייסדת ובעלים של 'שטיגליץ גרופ', נחשבת למאסטרית בתחום הנדל"ן המקומי והבינלאומי, פיתחה שיטה מיוחדת ורווחית לבעלי ההון העצמי הנמוך. "אני חושבת שהמציאות העכשווית מייצרת לנו הזדמנות, שאני לא בטוחה שנצליח לראות עוד כמוה בהמשך" אומרת חני. "גם באור יהודה ואשדוד אנחנו רואים על דירות שנרכשו, עליית מחירים שנעה בסביבות ה-400 אלף שקלים לדירה, ככה שבוודאי שהבעלים שהגיע עם הון עצמי נמוך יחסית, כבר הכפיל ושילש את ההון העצמי שלו תוך תקופה קצרה, דבר שלא חלמנו בחיים שיכול לקרות תוך מספר חודשים. בנתניה ראינו עלייה מטאורית במחיר של דירת ארבעה חדרים בסכום מטורף של 700 אלף שקלים, בתקופה של שנה בסך הכול...." ללא ספק הנתונים הללו מפתיעים אותנו מכיוון שמדובר בסכומים שלא הכרנו קודם לכן בשוק הנדל"ן.

מה את חושבת שמשקיעי הנדל"ן, צריכים לעשות כרגע. לקנות רק בערים האלו?

"חשוב שתבינו את הקונספט, זה לא משנה איפה קונים, זה חשוב להבין את הרעיון. יש כאן שני תנאים מרכזיים שברגע שהם קיימים, זה ממש לא משנה באיזה אזור הארץ תרכשו את הדירה. המיקוד שלכם צריך להיות בעיקר על פוטנציאל ההשבחה של הנכס והאם יש לכם עליו ביטחונות מלאים. ברגע ששני הפרמטרים הללו קיימים, אתם יכולים להשקיע בכל מקום בארץ או בעולם ולהשיג על הכסף שלכם תשואות מרשימות, משקיעי נדל"ן צריכים להיות גמישים מבחינה מחשבתית ולהבין שאפשרויות הבחירה שלהם גדלות כרגע משמעותית והם צריכים לקפוץ על ההזדמנות הזאת בשוק הנדל"ן ולהתאים לעצמם את ההשקעה שבה הם יוכלו להרוויח כמה שיותר ומהר יחסית..."

בשורה התחתונה, דווקא השנה הזו הביאה בשורה בשוק הנדל"ן בישראל. אין ספק שיש כאן הזדמנות בלתי חוזרת ועליית המחירים מייצרת לנו אפשרות מדהימה להגדיל את ההון העצמי.

בואו ללמוד איך להגדיל את ההון העצמי ולחיות ברוגע ובטחון כלכלי!

וובינר עם חני שטיגליץ ביום שלישי 10.9.24 ב20:30

הצטרפו להצלחה! ההשתפות ללא עלות! חובה להירשם כאן

אין לראות באמור לעיל משום ייעוץ השקעות, המלצה או חוו"ד באשר לכדאיות ההשקעה ואין בו תחליף לייעוץ בהתאם לנתונים האישיים של כל אדם

בחדרי חרדים

art

 צבע אדום