מבזקים +
תל אביב 25°c
באר שבע 22°c
חיפה 25°c
ירושלים 25°c
בית שמש 25°c
בני ברק 26°c
אשדוד 25°c
כ"ד אלול התשפ"ד | 27.09.2024
תל אביב 25°c
באר שבע 22°c
חיפה 25°c
ירושלים 25°c
בית שמש 25°c
בני ברק 26°c
אשדוד 25°c
X
מבזקים חמים
לכל המבזקים ←

כ-20,000 מתנדבי איחוד הצלה ובני משפחותיהם בהפנינג קיץ במיני ישראל

בין היתר נהנו המתנדבים ובני משפחותיהם ממתחם מים, לייזר טאג, ווטר טאג, מופע קסמים, מתחם VR, תמנון קצף ענק, מתחם נינג'ה, סיור בארץ הקטנה, סירות, תאטרון, מתחמי מזון ועוד מגוון ענק של פעילויות

כ-20,000 מתנדבי איחוד הצלה ובני משפחותיהם בהפנינג קיץ במיני ישראל
מתנדבי איחוד הצלה במיני ישראל צילום: דוברות איחוד הצלה

ביום חמישי האחרון הגיע לסיומו שבוע מיוחד עבור אלפי משפחות מתנדבי איחוד הצלה מכל רחבי הארץ, כאשר כלל המתחם של "מיני ישראל" בלטרון נסגר עבור משפחות המתנדבים והוסב לפארק ענק עם שלל פעילויות וחוויות למשפחות וילדים בכל הגילאים. בין היתר נהנו המתנדבים ובני משפחותיהם ממתחם מים, לייזר טאג, ווטר טאג, מופע קסמים, מתחם VR, תמנון קצף ענק, מתחם נינג'ה, סיור בארץ הקטנה, סירות, תאטרון, מתחמי מזון ועוד מגוון ענק של פעילויות. 

נשיא איחוד הצלה אלי ביר, "מתנדבי איחוד הצלה נותנים מעצמם הכל כדי להציל חיים ומאחוריהם עומדות המשפחות והילדים שמאפשרים את הפעילות החשובה הזו, ימי הגיבוש למשפחות זה ההזדמנות שלנו להוקיר את משפחות המתנדבים אשר התרומה שלהם עצומה לפעילות הצלת החיים של איחוד הצלה".

מנכ"ל איחוד הצלה פרופ׳ אהוד דודסון, "שמחנו לאפשר ימים של גיבוש והנאה למשפחות המתנדבים אשר במהלך כל השנה מובילים את הערכים של הצלת חיים ונתינה ללא תמורה. זה המעט שלנו לומר להם תודה והערכה על העשייה הברוכה שלהם".

סמנכ"ל מתנדבים ותפעול לייזר היימן סיכם את השבוע המיוחד ואמר, למשפחות המתנדבים אשר מוסרים את עצמם במשך השנה מגיע הטוב ביותר. במיוחד אחרי שנה קשה כל כך בה הוכיחו מתנדבי איחוד הצלה לכל עם ישראל את המסירות והמחויבות שלהם להצלת חיים לעתים תוך סיכון אישי כשהמטרה העומדת לנגד עיניהם היא רק לתת חיים לעוד מישו שזקוק להם ברגע כזה או אחר, במשך חודשים רבים יחד עם צוותי מטה מתנדבים ותפעול שקדנו על התכנית ועל כל פרט ופרט כדי להביא למתנדבי איחוד הצלה את הרמה הגבוהה ביותר שכל אחד יוכל לבוא עם הילדים וליהנות מיום מלא פעילות וחוויה. חשוב להודות בהזדמנות זו לנתי אוסטרי שהופקד על הפקת המיזם ועשה זאת בצורה מושלמת על הצד הטוב ביותר.

 

בחדרי חרדים

art

 צבע אדום