מבזקים +
תל אביב 25°c
באר שבע 22°c
חיפה 25°c
ירושלים 25°c
בית שמש 25°c
בני ברק 26°c
אשדוד 25°c
כ"ד אלול התשפ"ד | 27.09.2024
תל אביב 25°c
באר שבע 22°c
חיפה 25°c
ירושלים 25°c
בית שמש 25°c
בני ברק 26°c
אשדוד 25°c
X
מבזקים חמים
לכל המבזקים ←

חוסל מפקד הנוחבה ששתה קולה לעיני ילדים שאביהם נרצח

חוסל אחמד פוזי נאצר מוחמד ואדיה, מפקד פלוגת הנוחבה שפשטה על נתיב העשרה וזכור מאחד התיעודים המזעזעים ביותר מיום הטבח, שבו שתה קולה לעיני הילדים קורן ושי תעסה, רגע אחרי שאביהם גיל נרצח

חוסל מפקד הנוחבה ששתה קולה לעיני ילדים שאביהם נרצח
הפריצה לישראל בשבעה באוקטובר צילום: צלמי פלאש 90

צה"ל ושב"כ חיסלו את אחמד פוזי נאצר מוחמד ואדיה, מפקד פלוגת הנוחבה שפשט על היישוב נתיב העשרה עם מצנח רחיפה, ופיקד על הטבח שהתנהל בו. לאחר שהמחבלים רצחו את האבא גיל תעסה הי"ד, תועד ואדיה המחבל בבית המשפחה כשהוא פותח את דלת המקרר ושותה קולה לעיניי שני הילדים הפצועים והמדממים.

גיל תעסה הי"ד | צילום: באדיבות המשפחה

הסרטון  ממצלמות האבטחה של הבית נחשב לאחד התיעודים המזעזעים ביותר מהטבח, והוכנס גם ל"סרט הזוועות" של דובר צה"ל.

ואדיה חוסל בפעילות משותפת של צה"ל ושב"כ, שבמסגרתה תקפו מטוסי קרב של חיל האוויר מתחם ששימש מחבלים בחמאס, שפעלו בסמוך למרחב בית החולים אל-אהלי בעיר עזה. בתקיפה חוסלו שמונה מחבלי חמאס מגדוד דרג׳ תופאח, בהם ואדיה. בתקיפה חוסל מחבל נוסף שעסק בהתמחויות קרביות בתחום ההנדסה, צליפה ונ"ט, והיה אחראי על אספקת המטענים לפיצוץ הגדר בגזרת הגדוד במתקפת הטרור ב-7 באוקטובר, כך דווח בווינט.

כזכור, גיל הי"ד, איש ביטחון, נרצח על-ידי מחבלי חמאס מהדף של רימון כשהציל שניים מילדיו הנוספים במיגונית. בנו, אור, יצא בשבת בבוקר לגלוש בחוף זיקים, ונרצח גם הוא במהלך מתקפת הפתע. אמו סבין שרדה, וכך גם שלושת ילדיה האחרים זוהר וקורן ושי, שהיו עם אביהם.

בחדרי חרדים

art

 צבע אדום