מבזקים +
תל אביב 25°c
באר שבע 22°c
חיפה 25°c
ירושלים 25°c
בית שמש 25°c
בני ברק 28°c
אשדוד 25°c
כ"ד אלול התשפ"ד | 27.09.2024
תל אביב 25°c
באר שבע 22°c
חיפה 25°c
ירושלים 25°c
בית שמש 25°c
בני ברק 28°c
אשדוד 25°c
X
מבזקים חמים
לכל המבזקים ←

משרד פרסום חרדי עם תוצאות בשטח

בעלי עסקים רבים מבינים היום ששיטות פרסום מסורתיות לא תמיד עובדות במגזר החרדי.  לכן זה כל כך חשוב לשתף פעולה עם משרד פרסום שמבין את הניואנסים של הדמוגרפיה הייחודית הזו. למשרד פרסום חרדי יש ניסיון של שנים בעבודה עם לקוחות חרדים ופיתוח קמפיינים המהדהדים את הערכים והאמונות שלהם.יש כמה סיבות לכך שהפרסום החרדי הוכיח את עצמו כמוצלח. הנה כמה גורמים מרכזיים:

משרד פרסום חרדי עם תוצאות בשטח
אילוסטרציה צילום: freepik

מפה לאוזן: מפה לאוזן הוא כלי רב עוצמה בציבור החרדי. חברים מסתמכים לעתים קרובות על המלצות ממשפחה, חברים ומנהיגי קהילה בעת קבלת החלטות רכישה. מפרסמים שיכולים ליצור מפה לאוזן חיובית באמצעות מסעות הפרסום שלהם נוטים יותר לראות הצלחה בקהילה זו .

מסרים ממוקדים: קמפיינים פרסומיים חרדיים מותאמים לצרכים ולאינטרסים הספציפיים של הציבור החרדי. מפרסמים לוקחים בחשבון את האמונות הדתיות, אורח החיים והנורמות התרבותיות של הקהילה בעת יצירת הקמפיינים שלהם. גישה זו מבטיחה שהמסר יהדהד עם קהל היעד ויש סיכוי גבוה יותר ליצור עניין ומעורבות.

אמון ואמינות: הציבור החרדי מייחס ערך גבוה לאמון ואמינות. מפרסמים שיכולים לבסס את עצמם כאמינים ובקיאים בצרכי הקהילה ובתחומי העניין נוטים יותר להצליח. ניתן להשיג זאת באמצעות אישורים ממנהיגי הקהילה או על ידי הפגנת הבנה עמוקה של ערכי הקהילה ואמונותיה.

הכוח של הבנת הקהל שלך

הנה דוגמה פשוטה של הבנה מעמיקה עם המגזר, ניקח לדוגמה פרסום בבתי כנסת. מטבע הדברים, ריכוז של אנשים מהווה מקום מתאים לדיווחי חדשות (“נייעס” בשפה החרדית) ועדכונים העוברים מפה לאוזן. הכניסה לבית הכנסת ושטחו החיצוני עונים להגדרה “כיכר העיר” ומהווים תמונת אילוסטרציה מעולה ל”פרסום פל”א” (פרסום מפה לאוזן) המהווה את הפרסום המושלם לפי הגדרתם של סוציולוגים וחוקרי תורת הפרסום. אם בימות החול קיימת בבית הכנסת תנועה ערה של אנשים, הרי שבשבתות הופך בית הכנסת למקום הומה אדם.

אם ביום חול התפילה קצרה יותר והמתפללים אינם מקפידים להתפלל דווקא בבית כנסת מסוים הרי שבשבתות בהן נוהגים להתפלל תפילה ארוכה יותר, אנשים רבים מעדיפים בית כנסת קבוע בו מתפללים בנוסח התפילה המוכר להם מבית אבא. בשבת הם גם אינם ממהרים .כך שרבים מהמתפללים מרשים לעצמם להתעכב בבית הכנסת ולנצל את ההזדמנות לקשור שיחה עם חברים וידידים, לשמוע את הנייעס האחרונות ולהתעדכן בפרסומות החדשות.

לסיכום, הפרסום החרדי מציב בפני המפרסמים גם אתגרים וגם הזדמנויות. המפתח להצלחה הוא להבין את ערכי הקהילה ומנהגיה ולמנף את הכוח של שיווק מפה לאוזן ומדיה מודפסת. על ידי כך, מפרסמים יכולים ליצור קמפיינים המהדהדים לקהל הייחודי הזה ולהשיג את התוצאות הרצויות. צריכים משרד פרסום לציבור החרדי ? גיל גרופ משרד הפרסום החרדי המבוקש ביותר, הודות ליכולתו להבין את הצרכים והערכים של קהילה ייחודית זו. לפרטים חייגו 077-8045874

 

art

 צבע אדום