מבזקים +
תל אביב 25°c
באר שבע 22°c
חיפה 25°c
ירושלים 25°c
בית שמש 25°c
בני ברק 28°c
אשדוד 25°c
כ"ד אלול התשפ"ד | 27.09.2024
תל אביב 25°c
באר שבע 22°c
חיפה 25°c
ירושלים 25°c
בית שמש 25°c
בני ברק 28°c
אשדוד 25°c
X
מבזקים חמים
לכל המבזקים ←

דילים לחול – איך בוחרים דיל איכותי

לפני שמחליטים לתכנן חופשה בחו"ל צריך להחליט ארבעה דברים: לאן רוצים לטוס, כמה זמן תימשך החופשה, מתי רוצים לצאת אליה, ובאיזה אופן מעוניינים לעשות זאת. 

דילים לחול – איך בוחרים דיל איכותי
אילוסטרציה צילום:  CHATGPT

שלושת הדברים הראשונים הם הרבה פעמים נגזרת של אפשרויות כלכליות, תעסוקתיות ואחרות. באופן טבעי, מרבית המשפחות יוצאות לחופשה בקיץ, אז הילדים לא לומדים וההורים יכולים לבקש לנצל ימי חופש מהעבודה. בהתאם אפשר להחליט לאן טסים, מתי וכמה זמן תיערך החופשה.

הנקודה האחרונה שצריך להחליט היא באיזה אופן רוצים לתכנן ולייצר את החופשה. אפשר לתכנן ולהוציא אותה לפועל על ידי רכישה של כל חלק בנפרד. טיסות, מלונות, השכרת רכב וכל פרט אחר שקשור לחופשה. זה אומנם מייצר יותר גמישות אך גם מייקר באופן משמעותי את החופשה.

אופציה אחרת היא לחפש דילים לחול. מדובר על רכישת כרטיס טיסה+בית מלון, במקום מסוים, ספציפי, לתקופה מסוימת, ומשלמים על הכל ביחד. כלומר, לא משלמים על כל חלק בנפרד אלא משלמים מחיר פיקס על כל השירותים שמקבלים. זה יוצא יותר זול, יותר מסודר ובמקרים רבים גם יותר פשוט.

חשוב לציין, ישנם סוגים שונים של דילים לחול. אפשר למצוא דילים הכוללים רק טיסה ומלון (כולל העברות לשדה) וישנם דילים הכוללים גם אפשרות להשכרת רכב וכן דילים שנכללים בתוכם כרטיסים לאירועים מסוימים. למשל, אם רוצים ללכת להופעה או אירוע אחר שנערך במקום מסוים, אפשר להזמין דיל חבילה שכולל גם כרטיס לאיתו אירוע. כך חוסכים את הצורך לחפש כרטיס ולהזמין אותו בנפרד.

איך בוחרים דיל לחופשה?

לפני שניגשים לחפש ולבחור דילים לחול, צריך לקחת בחשבון שמרבית הדילים מיועדים לאירופה או למקומות אחרים קרובים. הסיכוי למצוא דיל לארה"ב הוא נמוך מאוד. מאחר וזה לא משתלם בהכרח לסוכנות הנסיעות. לעומת זאת, דילים לאירופה יש להם יותר ביקוש ולכן קיים סיכוי גדול יותר למצוא אפשרויות שונות ומגוונות.

כשניגשים לבחור דילים לחול אז צריך להחליט לאן רוצים לטוס וכמה ימים רוצים שהחופשה תימשך. ישנם דילים שנמשכים שבוע ימים וישנם דילים המתייחסים רק לסופי שבוע. בדרך כלל, דילים באמצע השבוע הם יותר זולים והביקוש להם נמוך יותר (מאחר ואנשים לא מעוניינים להפסיד ימי עבודה או ימי חופשה אלא לנצל את סופשבוע).

הנקודות שצריך לשים לב אליהן כשניגשים לבחור דיל לחו"ל הן:

ראשית, מתי הטיסה יוצאת ומתי חוזרים לארץ. מוטב לקחת טיסות שממריאות מוקדם בבוקר ונוחתות מאחור בערב. כך אפשר לנצל טוב יותר את הזמן.

שנית, יש לשים לב איזה מלון נכלל בדיל ומה הוא כולל. ישנם מלונות הכוללים חצי פנסיון או פנסיון מלא. ישנם מלונות ביעדים מסוימים המציעים שירות "הכל כלול".

שלישית, יש לבחון האם הדיל כולל העברות מהשדה והאם הוא כולל אפשרות להזמין טיולים וסיורים מודרכים במקום.

art

 צבע אדום