מבזקים +
תל אביב 25°c
באר שבע 22°c
חיפה 25°c
ירושלים 25°c
בית שמש 25°c
בני ברק 26°c
אשדוד 25°c
כ"ד אלול התשפ"ד | 27.09.2024
תל אביב 25°c
באר שבע 22°c
חיפה 25°c
ירושלים 25°c
בית שמש 25°c
בני ברק 26°c
אשדוד 25°c
X
מבזקים חמים
לכל המבזקים ←

בשעות הקרובות בקבר רחל: הגר"ש גלאי יעתיר בדמעות להצלחת ילדיכם

בשעות אלו נערך עמוד התפילה רבי שמעון גלאי שליט"א, בחיל וברעדה למעמד הגדול של ערב ראש חודש אלול בקבר רחל • רגע לפני שהילדים מתחילים את שנת הלימודים החדשה – הדמעות של הגר"ש גלאי שליט"א ילוו אותם אל שערי ה'זמן' החדש

בשעות הקרובות בקבר רחל: הגר"ש גלאי יעתיר בדמעות להצלחת ילדיכם
הגר"ש גלאי צילום: קופת העיר

"בכי אמא, בכי עוד ועוד, בכי על נפש עוללייך על ילדי ישראל המתחילים בימים אלו את שנת הלימודים החדשה, על הבנות הצדיקות והצנועות שנכנסות לעוד שנה של לימודים המכינים אותן להקמת בית של תורה, על בחורי החמד העולים לישיבות הקדושות ואלו שכבר לומדים בישיבה ומתחילים שנה חדשה במשנה מרץ וביתר התחדשות.... בכי אמא, אל תוותרי, המשיכי להתחנן, תדאגי להם, לילדים שלך, שיצליחו! שיזכו לגדול בתורה וביראת שמים!!!". 

להעברת שמות הקליקו כאן>>>

את הבקשה המרגשת הזאת יישא מרן עמוד התפילה, לבם של ישראל הגאון רבי שמעון גלאי שליט"א, בעוד שעות אחדות, כשיתרפק על קברה /של רחל אמנו, ויתחנן בתפילה גדולה לבורא כל עולמים, להצלחת הילדים. 

קול ברמה נשמע, רחל מבכה על בניה, בכה תבכה בלילה וביום, להצלחתם בתורה, ויתחברו דמעותיה של רחל עם דמעותיו של מרן עמוד התפילה, ויחד עם הדמעות שלכם, יחוללו שינוי לטובה בנפשות הילדים הרכים והנערים מלאי החן, העוסקים בתורת ה' וגדלים לעבודתו. 

לקראת ערב חודש אלול מתארגן מרן הגר"ש גלאי לפקוד את קברה של רחל אמנו בבית לחם, וכך כתב מרן שליט"א במכתבו המיוחד: "בס"ד בערב ראש חודש אלול הבעל"ט, בזמן שבחורי הישיבות והתתי"ם נכנסים לתלמודם נעתיר בס"ד בקבר רחל על כל הבחורים והתלמידים בפרטות- שיצליחו מאד מאד בישיבה ובת"ת ויתעלו בשנת הלימודים הזו בפרט- וכן בהמשך דרכם- בתורה ויראת שמים, וינצלו את כל כוחותיהם לעמול ולהתעסק בתורה הקדושה, וימצאו חן ושכל טוב בעיני אלוקים ואדם, וההורים ירוו מהם נחת יהודית".

הגר"ש גלאי הודיע שהוא יתפלל על כל השמות שיופיעו ברשימה שתוגש לו על ידי מנהלי 'קופת העיר', בפרטות, כל שם ושם. 

התורמים סך 355 ש"ח להחזקת תלמידים עניים - כנגד 355 יום מר"ח אלול תשפ"ג עד ר"ח אלול תשפ"ד, יעתיר עליהם עמוד התפילה מרן הגר"ש גלאי שליט"א בפרטות בער"ח אלול, בקבר רחל.
התורמים סך 800 ש"ח - שהם עלות מינימלית של החזקת תלמיד מתקשה במשך חודש אחד בשנת תשפ"ה הבעל"ט, יזכו למתנה אישית ממרן הגר"ש גלאי שליט"א - ספר 'ארחות חיים' להרא"ש  עם פירוש 'השם ארחותיו' של רשכבה"ג מרן הגר"ח קניבסקי זצ"ל במהדורה חדשה, עם הקדשה וברכה אישית לכל אחד ואחד.

התורמים סך 90 ₪ במשך 32 חודשים - שליש מעלות מינימלית של החזקת תלמיד מתקשה במשך שנת תשפ"ה הבעל"ט, יזכו לקבל את "שטר הצלחת הצאצאים" בחתימת ידו של מרן הגר"ש גלאי שליט"א, וגם את ספר 'ארחות חיים' להרא"ש במהדורה חדשה עם הקדשה וברכה אישית לכל אחד ואחד.

להעברת שמות הקליקו כאן>>>

בחדרי חרדים

art

 צבע אדום