מבזקים +
תל אביב 23°c
באר שבע 21°c
חיפה 24°c
ירושלים 23°c
בית שמש 23°c
בני ברק 32°c
אשדוד 23°c
כ"ד אלול התשפ"ד | 27.09.2024
תל אביב 23°c
באר שבע 21°c
חיפה 24°c
ירושלים 23°c
בית שמש 23°c
בני ברק 32°c
אשדוד 23°c
X
מבזקים חמים
לכל המבזקים ←

מה מושך את הישראלים לקפריסין?

בלרנקה ובניקוסיה ישנן קהילות ישראליות שהולכות וגדלות. קפריסין הפכה יעד מועדף על משקיעים ישראלים והם גם זוכים לעידוד הרשויות המקומיות. איפה ניתן למצוא השקעות יוקרה באי השכן ואיך רוכשים נכס נדל"ן מניב מבלי להסתבך • הצטרפו לוובינר בהנחיית העיתונאי אבי מימרן ללא עלות!

מה מושך את הישראלים לקפריסין?
דיור מוזל בקפריסין צילום: שאטרסטוק

לקפריסין, מדינת האי השכנה, הרבה נקודות השקה עם ישראל. היא גם נחשבת מדינה ידידה ובת ברית. מחנות המעפילים שהוקמו לחופיה בשנות הארבעים, פונו מזמן, אך הקפריסאים עדיין שמחים לפגוש יהודים. ראשי ערים בקפריסין מעריכים את היוזמה שמאפיינת את הישראלים ומפגינים גישה אוהדת למשקיעים מישראל. זה מה שהפך את קפריסין ליעד עבור משקיעים ישראלים רבים אך האם נותרו בה הזדמנויות השקעה שוות?

רוצים להירשם בחינם לוובינר הגדול על נדל"ן בקפריסין? הקליקו כאן>>

כדי לענות על השאלה הזאת פנינו לדוד מלכא, מנכ"ל חברת סטאר קוואליטי שמתמחה בהשקעות יוקרה בעיקר בחו"ל. "ניתן לטעות ולחשוב שהנוכחות הישראלית הבולטת של משקיעים ישראליים בקפריסין, הפחיתה את הזדמנויות ההשקעה באי השכן. אבל זו טעות אופטית משום שהשקעות יוקרה יש בכל מקום, גם בישראל היקרה. צריך פשוט לדעת לדלות אותן".

אחד הדברים הבולטים ביותר בקפריסין מעבר לקהילה הישראלית הגדולה שחיה בה, הוא מחיר הנדל"ן. המחירים בקפריסין שנקובים באירו, נמוכים משמעותית מהמחירים בישראל. מה שמותיר פוטנציאל תשואה גדול יותר ומקל על משקיעים שרוצים להחזיק נכס נדל"ן מניב. דבר שקשה מאוד לעשות בארץ בגלל המחירים הגבוהים והתשואה הנמוכה.

"למצוא השקעה זה דבר אחד. למצוא השקעת יוקרה זה דבר שני. ברור שיש הרבה מאוד אפשרויות השקעה גם בנדל"ן, גם בקפריסין. אבל צריך לאתר השקעה שתתן למשקיע גם עליית ערך, גם תשואה מקסימאלית וגם את הביטחון שנלווה להשקעה בקרקע. על כל אלה יש להוסיף את הקשר החיוני עם חברת ניהול מקצועית מקומית שתשמור על הנכס ותתחזק אותו", אומרים בסטאר קוואליטי.

בכל מה שקשור להשקעות בחו"ל, חשוב מאוד להכיר את המנטאליות המקומית, את החוקים המקומיים ובעיקר את הגורמים שמולם מתנהלים. "ההמלצה שלי לכל מי שרוצה להשקיע בחו"ל", אומר דוד מלכא, היא בראש ובראשונה לעשות שיעורי בית, לחפש השקעות יוקרה ולמצוא מישהו דובר עברית בעל ניסיון בקפריסין, דבר שיחסוך הרבה 'שכר לימוד' ממשקיע חדש. משקיעים מנוסים לומדים מניסיונם של אחרים".

רוצים להכיר את האי השכן, להשקיע בו, ללמוד איך משקיעים בו בתבונה ואיך מוצאים בו השקעות יוקרה שמסתתרות לפעמים בין שלל ההצעות והמיזמים. סטאר קוואליטי תקיים ב-16.9 בשעה 21:00 וובינר ייעודי בהנחיית העיתונאי אבי מימרן. הוובינר מיועד למתעניינים בעולם הנדל"ן של קפריסין ובפוטנציאל שהוא מציע למשקיעים בכלל ולמשקיעים ישראלים בפרט.

להרשמה לוובינר המרתק על השקעות נדל"ן בחו"ל, לחצו כאן>>>

בחדרי חרדים

art

 צבע אדום