מבזקים +
תל אביב 23°c
באר שבע 21°c
חיפה 24°c
ירושלים 23°c
בית שמש 23°c
בני ברק 32°c
אשדוד 23°c
כ"ד אלול התשפ"ד | 27.09.2024
תל אביב 23°c
באר שבע 21°c
חיפה 24°c
ירושלים 23°c
בית שמש 23°c
בני ברק 32°c
אשדוד 23°c
X
מבזקים חמים
לכל המבזקים ←

כמו בעזה: צה"ל פתח במבצע נרחב בצפון השומרון, בתי חולים כותרו

בתקיפה האווירית שלשום (ב') חוסלו חמישה מחבלים שפעלו בחדר מבצעים בנור א-שמס שבמנשה. אחד המחבלים שוחרר מהכלא במסגרת עסקת שחרור מחבלים בנובמבר 2023. בתי חולים בג'נין כותרו. הפלסטינים דיווחו על עשרה מחבלים שחוסלו

כמו בעזה: צה"ל פתח במבצע נרחב בצפון השומרון, בתי חולים כותרו
פעילות כוחות צה"ל בג'נין צילום: דובר צה"ל

צה"ל פתח הלילה במבצע נרחב נגד תשתיות טרור בג'נין ובטול כרם שבצפון השומרון. במבצע השתתפו מסוקי קרב וכלי טייס לא מאויישים של חיל האוויר. הפלסטינים דיווחו על עשרה מחבלים הרוגים ומספר פצועים.

חלק מהמחבלים חוסלו בתקיפת כטב"ם במחנה הפליטים פארעה סמוך לטובאס, חלק חוסלו ברכב שהותקף על ידי כטב"ם בכפר סיר וכמה חוסלו מירי צה"ל בג'נין.

הפלסטינים דיווחו כי כוחות צה"ל כיתרו את בית החולים הממשלתי ובית החולים אבן סינא בג'נין. מאות לוחמים ובהם מסתערבים לקחו חלק במבצע. בכאן חדשות דווח כי נערכו לאפשרות של פינוי אוכלוסייה בהתאם למוקדי הלחימה הצפויים.

דובר צה"ל מסר כי בפעילות משותפת של צה"ל ושב"כ, כלי טיס של חיל האוויר תקף וחיסל שלשום (ב'), חמישה מחבלים שפעלו בחדר מבצעים במרחב נור א-שמס שבחטיבת מנשה. המתחם שימש את המחבלים לניהול פעילות הטרור במרחב ולפגיעה בכוחותינו הפועלים בשטח.

 

תיעוד מהתקיפה צילום: דובר צה"ל

בין המחבלים שחוסלו, גבריל גסאן אסמאעיל גבריל, מחבל אשר היה מעורב בפעילות טרור במרחב טול כרם וקלקיליה. המחבל שוחרר מהכלא במסגרת עסקה בנובמבר 2023.

חוסלו גם המחבלים מהנד קרעאוי ומחמד יוסף, אשר היו מעורבים בפעילות טרור במרחב נור א-שמס. בנוסף חוסל המחבל עדנאן גאבר, אשר היה מעורב בפעילות טרור ופעל בתחום הכנת מטענים שנועדו לפגוע בכוחותינו.

בחדרי חרדים

art

 צבע אדום