מבזקים +
תל אביב 23°c
באר שבע 21°c
חיפה 24°c
ירושלים 23°c
בית שמש 23°c
בני ברק 32°c
אשדוד 23°c
כ"ד אלול התשפ"ד | 27.09.2024
תל אביב 23°c
באר שבע 21°c
חיפה 24°c
ירושלים 23°c
בית שמש 23°c
בני ברק 32°c
אשדוד 23°c
X
מבזקים חמים
לכל המבזקים ←

אחרי 326 ימים בשבי: החטוף פראחן קאדי חולץ בחיים מעזה

במבצע של לוחמי צה"ל, בהם שייטת 13 יחד עם שב"כ, חולץ בחיים החטוף פראחן קאדי, בן 52 מרהט, אב ל-11 ילדים אשר נחטף על ידי חמאס לרצועת עזה ב-7 באוקטובר | בגופי הביטחון הבהירו כי מצבו הרפואי תקין | כל הפרטים

אחרי 326 ימים בשבי: החטוף פראחן קאדי חולץ בחיים מעזה
פעילות הכוחות ברצועת עזה צילום: דובר צה"ל

הותר לפרסום כי במבצע של צה"ל והשב"כ חולץ היום (שלישי) החטוף פראחן קאדי, בן 52 מרהט, אשר נחטף על ידי ארגון הטרור חמאס לרצועת עזה ב-7 באוקטובר. 

החטוף חולץ על ידי לוחמי צה"ל מיחידת שייטת 13, חטיבה 401, יהל"ם ולוחמי שב"כ, תחת פיקוד אוגדה 162, במבצע חילוץ מורכב בדרום הרצועה. 

 

קאיד פרחאן אלקאדי | צילום: מטה משפחות החטופים

בהודעה משותפת לצה"ל ושב"כ נאמר כי "מעבר לכך לא ניתן לפרט מפאת סוגיות של ביטחון חטופינו, ביטחון כוחותינו וביטחון המדינה".

בגופי הביטחון הבהירו כי מצבו הרפואי תקין והוא מועבר להמשך בדיקות רפואיות בבית חולים. משפחתו עודכנה בפרטים וצה"ל מלווה אותה.  "כוחות הביטחון ימשיכו לפעול בכלל המאמצים להשבת החטופים", מסרו צה"ל ושב"כ.

קאדי, בן ה-52 ואב ל-11, עבד כשומר בבית האריזה בקיבוץ מגן, משם נחטף בבוקר שמחת תורה.

ממטה המשפחות להחזרת החטופים נמסר: "הבשורה על חזרתו של קאיד פרחאן אלקאדי לישראל היא נקודה של אור עבור משפחות החטופים ועם ישראל כולו בימים קשים ומתוחים אלו. אנחנו מבקשים לחזק ולהודות לכוחות הביטחון שלקחו חלק בפעולה להחזרתו.

"יחד עם זאת, חשוב לזכור כי ישנם עדיין 108 חטופים שנמצאים בשבי החמאס בעזה כבר 326 ימים. הדרך היחידה והבטוחה להחזיר את כולם היא אך ורק דרך עסקה - החיים לשיקום, והנרצחים והחללים לקבורה ראויה".

 

בחדרי חרדים

art

 צבע אדום