מבזקים +
תל אביב 26°c
באר שבע 23°c
חיפה 25°c
ירושלים 26°c
בית שמש 26°c
בני ברק 28°c
אשדוד 26°c
כ"ה אלול התשפ"ד | 28.09.2024
תל אביב 26°c
באר שבע 23°c
חיפה 25°c
ירושלים 26°c
בית שמש 26°c
בני ברק 28°c
אשדוד 26°c
X
מבזקים חמים
לכל המבזקים ←

איך לגשת ללימוד הגמרא? ללמוד כמו שבחיים לא למדת!

עכשיו לרגל המצב, יומי שמח לצאת בבשורה מיוחדת – גביר גדול מוכן לסבסד הגרלות בשווי מאות אלפי שקלים לאורך השנה – לכל מי שיירשם ליומי ביום הקרוב!!!

איך לגשת ללימוד הגמרא? ללמוד כמו שבחיים לא למדת!
אילוסטרציה צילום: יומי

על מה ההגרלה אתה שואל?

על תכשיטים ייחודיים ויקרים לרבנית היקרה, על טיולים לילדים, על חופשות יוקרתיות לך ולרבנית, על מופעים טהורים לבנות המשפחה, על ספרי לימוד, ועל מתנות רבות לך ולילדים, לגביר איכפת דבר אחד – לעודד התמדה בלימוד הגמרא הקדושה!

סך הכולל של ההגרלות הוא בשווי מאות אלפי שקלים!

לחץ כאן והירשם עכשיו, ותספיק להיכנס להגרלות – תורה וגדולה במקום אחד!

 

דבר ראשון צריך לזכור ולהזכיר, שלימוד הגמרא אינו כלימוד כל דבר אחר שבחולין, לימוד הגמרא הוא חיבור שלנו עם הקדוש ברוך הוא בכבודו ובעצמו!

הלימוד צריך להיות מתוך רגש ויראת אלוקים, שהרי אינו דומה כלל אדם הניגש לגמרא מתוך רתת וזיע לאדם הניגש לגמרא מתוך דבר שבשגרה!

זהו דבר אלוקים, וזכינו אנחנו לקבל את זה במתנה שעברה אלינו מדורי דורות, שימו אל לבבכם, שלימוד הגמרא זה הרגע שבו יש לנו חיבור ישיר לבורא עולם ומנהיגו.

עלינו להתייחס ללימוד כדבר הכי קדוש שיש, שיהיה ביראת השם, באהבת השם, ומתוך רצון פנימי עמוק וקדוש!

נכון, בגמרא צריך לערב את השכל שבדרך כלל הוא קר ויבש, וכדי שיהיה קב שלו צריך שיהיה כמה שיותר שכל והיגיון, אך חלילה לנו להגיע לגמרא מתוך קור ויובש, הבית צריך לבעור כשאנחנו לומדים את הגמרא!

הילדים צריכים לראות שאבא ניגש עכשיו לתורת השם, אבא ניגש בחיל ורעדה לגמרא, עכשיו כולם יודעים שלאבא לא מפריעים.

כל הילדים יושבים בשקט ליד אבא שלומד במנגינה, ודמעה נופלת לו מעיניו, תוך כדי למידה! כן, אבא מתרגש מהגמרא, אבא עכשיו מדבר עם אביי, אבא עכשיו מנסה להבין את רבא!

וכשאבא מסיים את הגמרא, זה נראה כאילו הוא נפרד מהחבר הכי טוב שלו לזמן מועט, וזה מעורב ברגש של צער, מתי כבר אזכה לחזור וללמוד.

לימוד הגמרא זה לא ענין של מי יודע יותר ומי יודע פחות, למי הולך בקלות ולמי זה מגיע בקושי, מי במים ומי באש, מי במגיפה ומי בסקילה.

כן, נכון, להרבה מאיתנו לפעמים לימוד הגמרא הוא קשה מעייף מאתגר, אבל חלילה לנו מלהתייאש, התורה שייכת לכולנו והתורה ירושה לנו מאבותינו.

אם בוער לך לימוד הגמרא בעצמות, ואתה רוצה שבני המשפחה יראו איך אתה לומד בשקיקה של קדושה, ואם אתה רוצה באמת סוף סוף להבין גמרא, המקום שלך ביומי!

הנה מה שאומר ישכר יוסף:

"הלימוד ביומי גרם לי להתחבר לגמרא, פעם ראשונה בחיים שאני מתחבר, ושלא תחשבו שאני לא לומד, אני חושב שאני כבר במחזור חמישי של הש"ס אבל מעולם לא הבנתי את הגמרא כמו שאני מבין ביומי, מעולם זה לא דיבר אליי כמו שזה מדבר ביומי"!

הנה מה שאומר ישראל אריה:

"תדעו לכם, אצלנו בבית כשאבא פותח את הטאבלט כולם יודעים שאבא לומד יומי, המנגינה והדבקות שקיבלתי בזכות שהבנתי את הגמרא היא לאין ערוך, אני לומד פעם אחת בשקט עם הביאור ומבין היטב, ואז אני חוזר על זה בניגון, אני יכול להגיד לכם שהילדים שלי נדבקים לכיסאות כשאני לומד, אני לא יתבייש ויספר שלפעמים עיניי יורדות מים מרוב תענוג של קדושה"!

אז אם אתה רוצה ללמוד דבר שבקדושה מתוך תענוג, גמרא עם הבנה הירשם ליומי.

ואם אתה רוצה להספיק להיכנס להגרלות בשווי מאות אלפי שקלים, ולתת לעצמך מתנה בשווי עשרות אלפי שקלים, לצאת לחופשה יוקרתית, לקנות ארון מלא ספרים, או כל דבר אחר, כדאי לך להירשם ממש מהר, עכשיו!

לחץ כאן והירשם עכשיו, ותספיק להיכנס להגרלות – תורה וגדולה במקום אחד

art

 צבע אדום