מבזקים +
תל אביב 25°c
באר שבע 22°c
חיפה 25°c
ירושלים 25°c
בית שמש 25°c
בני ברק 25°c
אשדוד 25°c
כ"ה אלול התשפ"ד | 28.09.2024
תל אביב 25°c
באר שבע 22°c
חיפה 25°c
ירושלים 25°c
בית שמש 25°c
בני ברק 25°c
אשדוד 25°c
X
מבזקים חמים
לכל המבזקים ←

מה החלום שלך בלימוד גמרא? כתבה מסעירה עוצמתית ומשנה חיים

עכשיו לרגל המצב, יומי שמח לצאת בבשורה מיוחדת – גביר גדול מוכן לסבסד הגרלות בשווי מאות אלפי שקלים לאורך השנה – לכל מי שיירשם ליומי ביום הקרוב!!!

מה החלום שלך בלימוד גמרא? כתבה מסעירה עוצמתית ומשנה חיים
אילוסטרציה צילום: יח"צ

על מה ההגרלה אתה שואל?

על תכשיטים ייחודיים ויקרים לרבנית היקרה, על טיולים לילדים, על חופשות יוקרתיות לך ולרבנית, על מופעים טהורים לבנות המשפחה, על ספרי לימוד, ועל מתנות רבות לך ולילדים, לגביר איכפת דבר אחד – לעודד התמדה בלימוד הגמרא הקדושה!

סך הכולל של ההגרלות הוא בשווי מאות אלפי שקלים!

לכניסה להגרלה על מאות אלפי שקלים לחץ כאן!

 

*************************************************************************************

ולדבר הבא:

אז מה החלום שלך בלימוד גמרא? מה השאיפה שלך?

השאיפה שלי זה, ללמוד גמרא, להבין אותה טוב, להנות ממנה, ולזכור אותה!

אז בוא אני יספר לך מה עשינו ביומי, ואם זה מתאים לך נתקדם, מתאים? כן!

אוקיי, אני ינסה לתמצת לך בכמה שורות, השקעה של יותר משלוש מיליון שקל, עשרים אנשי צוות, וכמה שנים של עבודה מפרכת!

התאגדנו כמה רבנים ואנשי חינוך, ושאלנו את עצמנו איך אפשר לגרום לבן אדם להתמיד בלימוד הגמרא? הרי יש את הברען, יש את השאיפה, אז איפה זה נתקע?

לאחר מחקר, שעלה יותר משלוש מאות אלף שקל, עם גדולי הרבנים, פסיכולוגים, והרבה מאוד נבדקים, הגענו למסקנה שבשביל לגרום לבן אדם להצליח להתמיד בלימוד גמרא, הוא צריך לקבל שלושה כלים:

הכלי הראשון זה להבין את הגמרא בשפה שבה הוא מדבר! לא בתלמודית, לא בכלומר, ולא בכאילו, להבין גמרא בשפת היום יום!

לקחנו יותר ממאתיים כותבים, ומתוכם בחרנו את העשרה הכי מובחרים שיש והוצאנו ביאור משלנו ייחודי שלא דומה לשום ביאור שקיים היום בשוק הגמרא:

לדוגמא, במקום להגיד השואל פרה מחבירו ושאל בעליו עמו, אנחנו בביאור שלנו מסבירים: "אדם שלווה רכב מהחבר, וביקש מהחבר לבוא ולעזור לו בהתנדבות"!

ובנוסף הכנסנו תמונות ואנימציות להמחשה בתלת מימד, מרהיב! השקעה אדירה על כל דף!

והתוצאה? וואו אני מבין את הגמרא, סוף סוף אני יכול להתחבר לזה! ואנחנו שומעים את זה גם מגדולי הלמדנים וגם ממתחילי הלמדנים! שניהם אומרים את אותו דבר!

בנוסף יש לנו גם לחצנים, שאם אתה רוצה אתה יכול גם לדעת, את כל המושגים של הגמרא על אותו דף, את כל הכללים, ואת כל הקווים לדמותם!

מתחבר? כן!

מצוין! בוא נמשיך לכלי הבא!

לכניסה להגרלה על מאות אלפי שקלים לחץ כאן!

 

יצא לך פעם להיתקע בלי דלק? לא? לי יצא... וזה לא נעים...

אותו דבר בלימוד גמרא, הבנו שאם לא יהיה ללומד מוטיבציה באיזה שהוא שלב הוא יפסיק ללמוד,

אז מה עשינו? בעלות ענקית של מיליוני שקלים, הכנסנו אלמנטים פסיכולוגיים מדהימים בתוך האתר על הדף עצמו: אתה יודע כמה נשאר לך בשביל לסיים את הדף, הוא אומר לך כל הכבוד, הוא נותן לך ניקוד. בין לבין הוא משחיל לך שאלה קטנטנה על הלימוד עד עכשיו, ואם אתה עונה נכון אתה מקבל נקודות ושומע צליל.

אתה יודע איזה דף סיימת, ואם לא, כמה נשאר לך לסיים, ותמיד יכול לחזור לדף החסר, יש מערכת שלימה של תזכורות ועידודים!

תאמין או לא, גדולי הרבנים וגדולי הלמדנים נהנים מזה באותה מידה שכל אחד מאיתנו נהנה מזה.

למה? כי המוח שלנו זקוק לפידבקים! מדהים כמה שזה עוזר! הנה תגובה של אחד הלומדים על המוטביציה: "תדעו לכם שבהתחלה לא חשבתי שזה יעבוד, אבל אני רואה שיש לזה משמעות כל כך גדולה עבורי, שאני יכול לומר דבר אחד, גאון מי שהמציא את זה!"

האמת, שזה לא גאון, ישבנו עם סוללה של רבנים ופסיכולוגים בשביל להמציא את זה, וזה הולך ומתפתח!

מתחבר? כן! מצוין! בוא נמשיך לכלי הבא!

לכניסה להגרלה על מאות אלפי שקלים לחץ כאן!

הצלע השלישית היא עולם החברותות, בשביל שבן אדם יצליח להתמיד, אנחנו נותנים אפשרות לבחור חברותא, ככה זה אפילו לימוד של פעם בשבוע או פעם בחודש עם חברותא יכולים לייצר משמעות וכיוון יציב יותר בלימוד!

דרך אגב, אנחנו באמצע לפתח כלים עוצמתיים לחברותא ייחודית, עוצמות שלא קיימות היום בשום מקום בעולם! את זה אנחנו כבר נספר לך בפנים...

***************************************************************************************

אז אם אתה רוצה לשדרג את העולם הלימודי שלך, אנחנו מציעים לך עכשיו לקפוץ על ההזדמנות, ולהיכנס ליומי, אנחנו השקענו שלוש מיליון, ממך אנחנו מבקשים להשקיע רק עשרה שקלים ולנסות אותנו לחודש שלם (אם אתה צריך משכנתא לעשר שקל, נדאג לך...)

הגיע הזמן שלך להנות מעולם הגמרא!

לכניסה להגרלה על מאות אלפי שקלים לחץ כאן!

 

הנה מה שאומר יצחק אריה:

"הייחודיות של יומי זה הפשטות של הביאור וזה שאפשר ליסוע בלי לעצור, פשוט ללמוד הרבה ולהבין הכל בקלות ובמהירות, הרקע שנותנים, זה כתוב בעברית ולא צריך לנחש מה הכוונה. אנשים עוסקים בהבלי עולם ואנחנו עוסקים בחיי נצח"!

הנה מה שאומר יוסף:

"הייחודיות של יומי זה שיש הרבה שאלות קטנות שאני מתבייש לשאול, הייתי שומע שיעורים ולא באמת מבין הכל, וכאן יש ייחודיות יש פשטות, המושגים, הקווים, אני לומד עם הכל זה פשוט מדהים, זה נותן רקע על כל הדף, מי שמשתמש בכל הכלים האלה מקבל ידע אדיר"!

והנה מה שאומר ברוך נחום :

"הייחודיות של יומי זה שאני יכול ללמוד כל הזמן תוך כדי דברים אחרים, אפילו תוך כדי שאני הולך עם המשלוח אני יכול ללמוד בזה. יומי עוזר לי להבין טוב את הגמרא. הפשטות של הביאור שכל אחד יכול להבין, הביאורי מילים הקווים לדמותם על כל תנא מאוד עוזר לי, וגם העידוד שלכם"!

אז אם אתה רוצה מתנה משנה חיים, לעצמך! היכנס עכשיו, תקבע יעד רחוק, ותצליח בענק!

ואם אתה רוצה להספיק להיכנס להגרלות בשווי מאות אלפי שקלים, ולתת לעצמך מתנה בשווי עשרות אלפי שקלים, לצאת לחופשה יוקרתית, לקנות ארון מלא ספרים, או כל דבר אחר, כדאי לך להירשם ממש מהר, עכשיו!

לכניסה להגרלה על מאות אלפי שקלים לחץ כאן!

art

 צבע אדום