מבזקים +
תל אביב 25°c
באר שבע 22°c
חיפה 25°c
ירושלים 25°c
בית שמש 25°c
בני ברק 25°c
אשדוד 25°c
כ"ה אלול התשפ"ד | 28.09.2024
תל אביב 25°c
באר שבע 22°c
חיפה 25°c
ירושלים 25°c
בית שמש 25°c
בני ברק 25°c
אשדוד 25°c
X
מבזקים חמים
לכל המבזקים ←

לקוחות 'כללית' מבקרים פחות במרפאה - מה הסיבה?

לרוץ עם הילד על הבוקר לקופת חולים בשביל בדיקת דם? זה שייך לאתמול | מהפכת 'עד הבית' של 'כללית' משנה את כללי המשחק | בין השאר תהנו משירותי; תזונאי, מאמן כושר, בדיקות מעבדה ותרופות עד הבית | והמחיר? 25 ₪ לכל היותר

לקוחות 'כללית' מבקרים פחות במרפאה - מה הסיבה?
כללית צילום: יח"צ

העולם התקדם, וכמו ענפי שירות אחרים, שירותי הבריאות התקדמו גם הם, אך בעוד קופ"ח רבות מתמקדות רק בשינויים טכנולוגיים ואפליקציות חדשניות, קופת חולים 'כללית' מוכיחה שוב שאין תחליף לאנושיות וליחס אישי - ומשיקה את השירות המהפכני 'כללית עד הבית'.

תתארו לעצמכם את המחזה הבא: 7:00 בבוקר, אתם מעירים את הילדים עם חיוך, מתארגנים בנחת ואפילו שמים שוקו חם על האש, דפיקה קלה בדלת ואחות נחמדה נכנסת פנימה עם ציוד בדיקה חדשני ומתקדם, וכעבור 10 דקות בלבד, כל הילדים בדרך למוסדות הלימודים אחרי בדיקת דם.

קראתם נכון - מהיום אין סיבה להיטרטר עם הילדים על הבוקר לקופת חולים, לחכות בתור, ולהתחיל את הבוקר בשעה 10:30.

לקוחות 'כללית' נהנים ממגוון שירותי 'כללית עד הבית' במחיר של עד 25 ₪, כאשר שירות התרופות עד הבית הינו חינמי לחלוטין. העולם התקדם, אמרנו?

השירותים אותם תוכלו למצוא במסגרת 'כללית עד הבית' הינם: שירותי תזונאי/ת ודיאטנ/ית אישי/ת עד הבית בעלות של 25 ₪ בלבד, שירות מאמן/נת כושר אישי/ת עד הבית בעלות של 25 ₪ בלבד, שירות בדיקות מעבדה עד הבית בעלות של 20 ₪ בלבד ושירות תרופות עד הבית חינם!

הצטרפו עוד היום לקופת חולים 'כללית' ותהנו גם אתם משירות אישי ואנושי - עד הבית.

כאן מצטרפים למהפכה>>

art

 צבע אדום