מבזקים +
תל אביב 25°c
באר שבע 22°c
חיפה 25°c
ירושלים 25°c
בית שמש 25°c
בני ברק 25°c
אשדוד 25°c
כ"ה אלול התשפ"ד | 28.09.2024
תל אביב 25°c
באר שבע 22°c
חיפה 25°c
ירושלים 25°c
בית שמש 25°c
בני ברק 25°c
אשדוד 25°c
X
מבזקים חמים
לכל המבזקים ←

תאגיד בינלאומי ענק ירכוש חברה ישראלית במיליארד דולר

בחברה הבינלאומית הסבירו, כי החברה הישראלית מספקת פתרון חדשני לסוג מסוים של אי ספיקת לב, ממנה סובלים 800 אלף אמריקאים מדי שנה

תאגיד בינלאומי ענק ירכוש חברה ישראלית במיליארד דולר
מכשור רפואי צילום: פיקסביי

חברת המכשור הרפואי והביוטק ג'ונסון אנד ג'ונסון, הודיעה כי תרכוש את חברת V-Wave הישראלית, המפתחת פתרונות לטיפול באי ספיקת לב, ב-600 מיליון דולר, בעסקה שיכולה להגיע בפועל עד 1.1 מיליארד דולר.

בחברה הבינלאומית הסבירו, כי החברה הישראלית מספקת פתרון חדשני לסוג מסוים של אי ספיקת לב, בעיה ממנה סובלים 800 אלף אמריקאים מדי שנה. 

טים שמיד, סגן נשיא בכיר ויו"ר עולמי של Johnson & Johnson MedTech, אמר: "אנו נרגשים לקבל את V-Wave ל-Johnson & Johnson MedTech ולעשות צעד משמעותי נוסף לקראת שינוי סטנדרט הטיפול במחלות לב וכלי דם. אנו מכירים בחשיבות של זיהוי טיפולים מגוונים ויעילים יותר לאי ספיקת לב, והרקורד האחרון שלנו מדגים את ההתמקדות שלנו בהאצת השפעתנו על הצרכים הדחופים והדחופים ביותר שלא נענו. אנחנו מכירים היטב את V-Wave, עם מערכת היחסים שלנו עוד מההשקעה המקורית שלנו בחברה ב-2016, ויש לנו הבנה עמוקה של הטכנולוגיה והמדע, כמו גם המחויבות של החברה למטופלים. אנו מצפים לעבוד עם צוות V-Wave בשלב מרכזי זה של התפתחותו כדי להביא את הטכנולוגיה שלה למטופלים".

מנכ"ל V-Wave, ד"ר ניל אינגלר הוסיף: "אנו מצפים להמשיך ולבנות עולם שבו מחלות לב וכלי דם נמנעות, מטופלות ומרופאות".

על פי תנאי ההסכם, ג'ונסון אנד ג'ונסון תרכוש את V-Wave תמורת תשלום מראש של 600 מיליון דולר, בכפוף להתאמות המקובלות, עם פוטנציאל לתשלומי אבני דרך רגולטוריים ומסחריים נוספים עד כ-1.1 מיליארד דולר. העסקה צפויה להיסגר לפני סוף 2024, בכפוף לקבלת אישורים רגולטוריים ותנאי סגירה מקובלים אחרים.

 

בחדרי חרדים

art

 צבע אדום