מבזקים +
תל אביב 25°c
באר שבע 22°c
חיפה 25°c
ירושלים 25°c
בית שמש 25°c
בני ברק 25°c
אשדוד 25°c
כ"ה אלול התשפ"ד | 28.09.2024
תל אביב 25°c
באר שבע 22°c
חיפה 25°c
ירושלים 25°c
בית שמש 25°c
בני ברק 25°c
אשדוד 25°c
X
מבזקים חמים
לכל המבזקים ←

עם ישראל התגייס: השתל יקר הערך של הילדה נמצא באשפה

שתל של תינוקת בשווי 40 אלף ש"ח שנעלם במג'יקאס, נמצא בפחי האשפה לאחר חיפושים. מדובר בשתל יקר של ילדה הקטנה והוא נמצא על ידי מתנדבי ידידים בדחסנית אשפה לאחר 14 שעות של חיפושים אינטנסיביים - צפו בתיעוד

עם ישראל התגייס: השתל יקר הערך של הילדה נמצא באשפה
שתל השמיעה שנמצא באשפה צילום: באדיבות המצלם

"בבקשה שתפו, אולי יהיה כאן ניסים! היינו היום במגיקאס (19.8.2024) ונאבד לנו הסרט עם השתל של אוזן שמאל זה בשווי 40 אל"ש והיא לא שומעת בלי זה!!!!!!!!!!!!  הפכנו את המקום ולא מצאנו אולי מישהו מצא ולא הביא לאבדות.. תעבירו אולי יהיה לנו נס". זו ההודעה שהופצה אתמול (שני) בכל הרשתות החברתיות על ידי הוריה של תינוקת שלא שומעת בלי השתל. 

 

הילדה עם השתל | צילום: באדיבות המצלם

משעות הערב אתמול החלו מתנדבים של ארגון 'ידידים' ומתנדבים רבים שהתגייסו לסייע בחיפושים שנמשכו עד השעה 3:00 לפנות בוקר, כשלאחר מכן הם התחדשו עם אור יום.

כעבור 14 שעות מתנדבי הארגון מצאו את השתל לאחר שנפל במהלך הפעילות במקום, ונזרק בטעות לדחסנית אשפה על ידי מנקה.

במהלך המאמצים לאיתורו התקבלה גישה למצלמות אבטחה שם הבינו כי ככל הנראה השתל שם. המתנדבים התגייסו למבצע מורכב לריקון הדחסנית והחלו בחיפוש דקדקני בתכולתה.

בזכות המאמצים העיקשים והמסירות הבלתי מתפשרת של מתנדבי הארגון, השתל נמצא לבסוף על ידי ישי עטיה, מתנדב יחידת האופנועים ומנהל מוקד ירושלים. בארגון מודים לכלל המתנדבים שסייעו רבות בחיפושים.

כאמור מעל למחצית יממה, זה הזמן שלקח למתנדבי ידידים למצוא שתל שמיעה יקר ערך אחרי חיפושים קדחתניים לתוך הלילה. ילדה קטנה איבדה את שתל השמיעה שלה בשווי מוערך של 40,000 ש"ח, במהלך יום כיף במג'יקאס שבמעלה אדומים. ללא השתל הילדה הקטנה נותרה ללא יכולת שמיעה כלל. 

בחדרי חרדים

art

 צבע אדום