מבזקים +
תל אביב 25°c
באר שבע 22°c
חיפה 25°c
ירושלים 25°c
בית שמש 25°c
בני ברק 25°c
אשדוד 25°c
כ"ה אלול התשפ"ד | 28.09.2024
תל אביב 25°c
באר שבע 22°c
חיפה 25°c
ירושלים 25°c
בית שמש 25°c
בני ברק 25°c
אשדוד 25°c
X
מבזקים חמים
לכל המבזקים ←

צפו: הגר"ח פיינשטיין נשנק מבכי למען כלה עניה שמתחתנת מחר

אביה עדיין חי, אבל אין להם שום קשר אתו • אמה ידועת חולי ומכאוב • היא מביטה בעיניים כלות על לוח השנה, ומבינה שמועד החתונה דווקא הולך ומתרחק • הכאב קשה מנשוא ומרן הגר"ח פיינשטיין נשנק בבכי

צפו: הגר"ח פיינשטיין נשנק מבכי למען כלה עניה שמתחתנת מחר
הרב חיים פיינשטיין צילום: קופת העיר

זה סיפור מטלטל ומזעזע, של כלה ענייה, שאמורה להיות בשיא ההכנות לקראת החתונה המתקרבת, אבל אינה יכולה להתחיל להתכונן, כי פשוט אין לה אפילו את השקל הראשון. 

עד שהיה מי ששם לב, והחליט לדווח על כך לרב הקהילה. הגיעו הדברים לידי כך שהגר"ח פיינשטיין, נכנס בעובי הקורה ובירר את פרטי המקרה. 

כשסיים לברר, פרץ מרן בבכי, ולא הצליח להכיל בלבו את הכאב הנורא של הכלה הענייה, שאין לה בעולמה שום דבר מלבד עזרה וסיעו לאמה בכלכלת הבית. 

לנוכח האמור, אין זה פלא מדוע נשנק הגר"ח פיינשטיין מבכי, כשדיבר על מצבה הקשה של הכלה הענייה. החמלה שמילאה את לבו, עלתה על גדותיה. איך אפשר להישאר אדישים אל מול צער כה נורא של כלה צדיקה ואומללה??? 

 

הרב חיים פיינשטיין צילום: קופת העיר

להכנסת כלה הקליקו כאן>>>

 

וכך אומר הרב לציבור יראי ה' ואוהבי שמו: "אנחנו פונים בבקשה לבקשה עצומה מעומק הלב, לכל נדיבי לב שיכול לתרום. 

"מדובר בכלה שממשפחה במצב קשה, היא יתומה בחיי האב, והאמא ידועת חולי רחמנא לצלן, היא צריכה לפרנס את המשפחה ועכשיו היא עומדת לפני החתונה ואין שום מקום מאיפה שיצליחו לעשות את החתונה ולהקים את הבית. ממש מצוה גדולה עד מאוד גובל בפיקוח נפש!

"ולכן אנחנו באים בקריאה מעומק הלב לכל נדיבי לב, לא לעמוד מנגד, תעשו כמיטב יכולתכם כל אחד ינדב כמתת ליבו, ובזכות הצדקה החשובה המצוה הגדולה הזאת, יתקיים הכתוב: רודף צדקה וחסד ימצא חיים צדקה וכבוד תמיד.

"כל מי שתומך בכל היכולת יזכה לחיים טובים וארוכים בבריאות ולהשיא בניו ומשפחתו, בניו ובנותיו בהצלחה גדולה לנחת ונזכה לביאת משיח צדקנו במהרה בימינו אמן.

"ובלי נדר אנחנו נשתדל להתפלל את כל השמות של התורמים הנכבדים שיתרמו סכום של 360 ש"ח, נתפלל בעדם בלי נדר שיזכו לחיים טובים ארוכים לבריאות ולנחת ולהצלחה ולברכה בכל העניינים.

להכנסת כלה הקליקו כאן>>>

 

 

בחדרי חרדים

art

 צבע אדום