מבזקים +
תל אביב 25°c
באר שבע 22°c
חיפה 25°c
ירושלים 25°c
בית שמש 25°c
בני ברק 25°c
אשדוד 25°c
כ"ה אלול התשפ"ד | 28.09.2024
תל אביב 25°c
באר שבע 22°c
חיפה 25°c
ירושלים 25°c
בית שמש 25°c
בני ברק 25°c
אשדוד 25°c
X
מבזקים חמים
לכל המבזקים ←

מסלול "בין הזמנים" ייחודי לחברי מועדון הבריאות WOW של מאוחדת

אם לאורך השנה תמיד חיפשתם את הדרך להפוך את אורח החיים שלכם לבריא יותר, ולא מצאתם את הזמן, למאוחדת יש את ההצעה המשתלמת עבורכם לימי בין הזמנים | WOW - מועדון הבריאות הייחודי מציע ארבעה אימונים קבוצתיים חינם ועוד שורת הטבות ותמריצים | סמנכ"ל לקוחות מאוחדת, עמוס מאור: "כדי שכל אחד יוכל להצטרף ולהתחיל את המסע לבריאות טובה יותר אנו מציעים מסלול יחודי ואטרקטיבי שיאפשר לכל אחד להישאר פעיל ובריא יותר"

מסלול "בין הזמנים" ייחודי לחברי מועדון הבריאות  WOW של מאוחדת
מאוחדת wow צילום: מתוך אתר מאוחדת

מהפכת הבריאות של מאוחדת, הקופה המובילה במגזר החרדי והמתקדמת ביותר בישראל, מגיעה עד אליכם, כבר ב"בין הזמנים" הזה: כולנו יודעים שבריאות היא הבסיס לאיכות חיים מלאה. עכשיו, לרגל בין הזמנים, תוכלו גם אתם להצטרף ל- WOW - מועדון הבריאות הייחודי של מאוחדת, שמציע מגוון רחב של אפשרויות לפעילות גופנית, שינה ותזונה נכונה ושיפור איכות החיים בכל רגע נתון, וליהנות משורה של מסלולים יחודיים: ארבעה אימונים קבוצתיים חינם, וצבירת כוכבים המאפשרים רכישת הטבות משתלמות במיוחד! 

במסגרת WOW, חברי המועדון יכולים ליהנות ממגוון רחב של אפשרויות, החל מאימונים בבריכה, דרך אימונים קבוצתיים, ועד מכוני כושר מודרניים ואימוני סטודיו. "הרעיון הוא לתת לכל אחד את מה שהכי מתאים לו", מסביר יוסי זיגמון מנהל השיווק של מאוחדת  "כדי שכל אחד יוכל למצוא את הדרך שמתאימה לו להגיע לבריאות מיטבית".

אבל WOW לא מסתפק רק באימונים. המועדון מציע גם תוכניות תזונה נכונה, בליווי דיאטנים מקצועיים, כדי לוודא שלקוחות מאוחדת מקבלים את כל הכלים הנחוצים להגשמת המטרה. "התזונה היא חלק חשוב לא פחות מהאימונים", מחדד יוסי זיגמון מנהל השיווק של מאוחדת  "ולכן אנחנו דואגים להעניק ליווי מקצועי גם בנושאי תזונה נכונה. כמו כן, עם הפנים למגזר החרדי, אנו מציעים לכבוד בין הזמנים, מסלול של ארבעה אימונים קבוצתיים חינם".

חברי המועדון יכולים גם לצבור כוכבים עבור כל פעילות גופנית שהם מבצעים, ולהמיר אותם בהטבות נוספות, כמו הנחות במכוני כושר או הטבות בבתי מרקחת. "אנחנו רוצים לתת ללקוחות מאוחדת תמריצים נוספים להישאר פעילים ובריאים".

"WOW אינו רק מועדון כושר רגיל", מסביר עמוס מאור, סמנכ"ל מאוחדת. "זו מהפכה שלמה בגישה לבריאות, המשלבת אימונים, תזונה נכונה ותמיכה מקצועית כדי להביא את הלקוחות שלנו לרמות חדשות של בריאות, מתוך אימוץ הרגלים חדשים של תזונה נכונה וסדרות של אימונים שישמרו על בריאותם". 

אחד הדברים המיוחדים ב-WOW הוא המחירים הנגישים והמשתלמים. "אנחנו רוצים להפוך את הבריאות לנגישה לכולם", מוסיף מאור. "לכן, במאוחדת מציעים אימונים החל מ-10 שקלים בלבד, כדי שכל אחד יוכל להצטרף ולהתחיל את המסע לבריאות טובה יותר". 

ובקיצור, אם אתם מחפשים דרך להפוך את אורח החיים שלכם לבריא יותר, מועדון WOW של מאוחדת הוא הפתרון המושלם בשבילכם . נצלו את תקופת בין הזמנים, שתאפשר כם לצבור מגוון אפשרויות להתאמן, תוכניות תזונה נכונה בהטבות נוספות. WOW הוא המנוף שלכם להגיע לפסגות שלא הכרתם. אז למה לחכות? הצטרפו עכשיו והתחילו את המסע שלכם לחיים בריאים יותר!

בחדרי חרדים

art

 צבע אדום