מבזקים +
תל אביב 23°c
באר שבע 21°c
חיפה 24°c
ירושלים 23°c
בית שמש 23°c
בני ברק 32°c
אשדוד 23°c
כ"ד אלול התשפ"ד | 27.09.2024
תל אביב 23°c
באר שבע 21°c
חיפה 24°c
ירושלים 23°c
בית שמש 23°c
בני ברק 32°c
אשדוד 23°c
X
מבזקים חמים
לכל המבזקים ←

פלוסי מגיבה לדיווחים: "אם מישהו עצבני, אני מצטערת בשבילו"

ננסי פלוסי הגיבה לדיווחים לפיהם הנשיא ביידן זועם עליה בשל חלקה בלחץ שהוביל לפרישתו, ואמרה: "יש לי את מערכת היחסים שלי עם הנשיא, אבל אני פשוט רוצה לנצח את הבחירות"

פלוסי מגיבה לדיווחים: "אם מישהו עצבני, אני מצטערת בשבילו"
נשיא ארה"ב ג'ו ביידן צילום: דוברות הבית הלבן

בשבוע שעבר דווח בארה"ב כי הנשיא ביידן זועם על חלקה של ננסי פלוסי בלחץ שהוביל לפרישתו, ורואה בה חסרת רחמים על הדרך בה הוציאה אותו מהמירוץ. פלוסי הגיבה כעת לדיווחים אלו, ואמרה כי היא פשוט רוצה לנצח בבחירות. 

פלוסי, שכיהנה בעבר כיו"ר בית הנבחרים, אמרה: "יש לי את מערכת היחסים שלי עם הנשיא, אבל אני פשוט רוצה לנצח את הבחירות". 

עוד הוסיפה פלוסי: "אז אם מישהו עצבני, אני מצטערת בשבילו, אבל המדינה שמחה. אני לא יודעת מי האנשים האלה, אבל זו בעיה שלהם, לא שלי". 

כזכור, בשבוע שעבר דווח כי ביידן אמר לאנשיו: "היא עשתה מה שהיא הייתה צריכה לעשות כדי לתת לדמוקרטים את הסיכוי הטוב ביותר לזכות בנובמבר". לצד זאת הוסיף שלפלוסי "אכפת מהמפלגה", ולא מהרגשות שלו.

עוד דווח בשבוע שעבר כי פלוסי שלחה הודעה דחופה לנשיא ביידן לאחר העימות, בה היא הבהירה שהיא מוכנה לפרסם בפומבי את חששותיה שהוא לא יוכל לנצח את דונלד טראמפ בנובמבר.

האולטימטום היה ברור: "עזוב את המירוץ עכשיו" או שפלוסי תגיד בפומבי שביידן לא יכול לנצח את טראמפ ובכך למעשה לפגוע בידידות ביניהם שקיימת למעלה מ-50 שנה.

מקור שמכיר את הפרטים אמר ל'דיילי מייל' הבריטי כי התקיימה שיחת טלפון שבה פלוסי אמרה לביידן שהיא תפרסם "נתוני סקרים אכזריים" כדי לגבות את המתקפה שלה.

בחדרי חרדים

art

 צבע אדום