מבזקים +
תל אביב 24°c
באר שבע 21°c
חיפה 25°c
ירושלים 24°c
בית שמש 24°c
בני ברק 27°c
אשדוד 24°c
כ"ה אלול התשפ"ד | 28.09.2024
תל אביב 24°c
באר שבע 21°c
חיפה 25°c
ירושלים 24°c
בית שמש 24°c
בני ברק 27°c
אשדוד 24°c
X
מבזקים חמים
לכל המבזקים ←

'על האש' בבין הזמנים כמו השפים הגדולים עם נתחי הפרמיום של "מיט צ'ויס"

יוצאים עם משפחה וחברים ב'בין הזמנים'? הגיע הזמן לעשות את זה כמו שצריך, בדיוק כמו השפים הגדולים. לשם כך מציעה חנות הבוטיק של "מיט צ'ויס", יצרנית בשרים טריים ומוקפדים, מגוון נתחים מובחרים בקיצוב אישי ומוצרי בשר איכותיים שיתאימו בדיוק ל'על האש'. הנתחים נבחרים בקפידה על ידי הקצבים ונחתכים במקום לפי דרישה, ובכך מאפשרים גם ללקוחות פרטיים מרחבי הארץ לחוות קולינריה עילית בבית ובטיול משפחתי בכשרות מהודרת של בד"ץ מהדרין בראשות הגר"א רובין שליט"א.

'על האש' בבין הזמנים כמו השפים הגדולים עם נתחי הפרמיום של "מיט צ'ויס"
מיט צויס צילום: יח"צ

"מיט צ'ויס", בוטיק הבשרים השוכן במתחם אגריפס 88 הירושלמי, מציע ללקוחותיו מבחר נתחי בשר טריים ומשובחים שנבחרו בקפידה על ידי הקצבים באיכות בלתי מתפשרת המוכרת היטב לשפים הגדולים שרוכשים בו את חומרי הגלם שלהם. בנוסף, תוכלו למצוא בחנות מוצרי בשר פרמיום המתאימים ל'על האש' מושלם.

לא בכדי בוחרים בה השפים המובילים, התרים אחר איכות בלתי מתפשרת. אותה איכות מוקפדת עם מגוון נתחים נרחב, מגיעה גם במשלוחים ישירות לביתם של לקוחות פרטיים הבוחרים בחוויה מרגשת ומלאת עוצמה בבחירת הבשר שלהם. גם ב'על האש', תוכלו למצוא את הבשר המתאים עבורכם מתוך המגוון הרחב.

בוטיק הבשרים מתמחה בקיצוב לפי דרישת הלקוחות ומספק את חומרי הגלם האיכותיים ביותר ברמת פרמיום.

בתוך המבחר הגדול, תמצאו את כאלה שמתאימים במיוחד ל'על האש' חווייתי כמו נתחי אנטרקוט מיושן, דנוור קאט, טומהוק, צלעות טלה, לונדון ברויל, מיאמי ריבס ועוד.

מקרב מוצרי הבשר תוכלו למצוא קבב הבית, המבורגר, נקניקים שונים, פרגיות איכותיות, כנפיים, כבד עוף, ובעצם – מה לא? והכול באריזה מוקפדת ונקייה, עם דגש על איכות פרמיום ושירות אישי, המאפשרים מקסימום חוויית קנייה ואכילה. ב'בין הזמנים' הזה המנגל שלכם ירגיש אחרת לגמרי עם עולמות הבשר של "מיט צ'ויס".

כל הנתחים ומוצרי הבשר בבוטיק היוקרתי הינם בכשרות בד"ץ מהדרין בראשות הגר"א רובין שליט"א, ובכך מעניקים ללקוחות שילוב מושלם של כשרות מהודרת, איכות בלתי מתפשרת ושירות אישי.

בחדרי חרדים

art

 צבע אדום