מבזקים +
תל אביב 23°c
באר שבע 21°c
חיפה 24°c
ירושלים 23°c
בית שמש 23°c
בני ברק 32°c
אשדוד 23°c
כ"ד אלול התשפ"ד | 27.09.2024
תל אביב 23°c
באר שבע 21°c
חיפה 24°c
ירושלים 23°c
בית שמש 23°c
בני ברק 32°c
אשדוד 23°c
X
מבזקים חמים
לכל המבזקים ←

חולדה נשכה חיילים בפניהם עד זוב דם: "ניסו לאכול אותנו"

חולדות נשכו שני חיילים באף ובאוזן במאהל בבסיס עמיעד שבגליל העליון. אחד ההורים התלונן: "התמונות של חיילים עם פנים מדממות גורמות לי להתבייש"

חולדה נשכה חיילים בפניהם עד זוב דם: "ניסו לאכול אותנו"
אילוסטרציה. צילום: pixabay

שני חיילים התעוררו הבוקר בבהלה כשלתדהמתם חולדות נשכו אותם בפניהם. שאר החיילים התעוררו בעקבות הבהלה אף הם, וגילו כי פניהם שטופות דם, כך דווח ב"ווינט". 

הם סיפרו שחולדות "ניסו לאכול אותם". חייל אחד נפצע באוזנו וחייל אחר ננשך באפו. האירוע התרחש בבסיס עמיעד שבגליל העליון. החיילים פונו למרכז הרפואי בצפת, שם חוסנו נגד כלבת. 

ד"ר לילך ורסנו, מתאמת הטראומה במרכז הרפואי זיו בצפת, סיפרה ל"ווינט": "הצעירים הגיעו אלינו הבוקר במצב קל ולאחר חיטוי יסודי נתנו להם על פי הנחיות משרד הבריאות חיסון פעיל וחיסון סביל להגנה מפני כלבת". 

"החיילים ממש נאכלו על ידי חולדות. זה מזעזע ומביש", אמר הורה לאחד החיילים מהיחידה הצבאית. "התמונות שראיתי הבוקר של חיילים עם פנים מדממות גורמות לי להתבייש בחוסר היכולת של הצבא לשמור על היקר לנו מכל". 

 "כהורים לחייל שנמצא בשטח, הדאגה הכמעט יחידה שלנו היא מפעילות עוינת של אויבינו. לא העליתי על דעתי לרגע שהבן שלי יכול להיפגע או להיות בסכנה מכך שהצבא לא מעניק לו תנאי היגיינה בסיסים".

מדובר צה"ל נמסר כי "בוצעה הדברה בחודש האחרון במרחב המגורים, והיא תחודש במהלך השבוע הקרוב".

 

בחדרי חרדים

art

 צבע אדום