מבזקים +
תל אביב 23°c
באר שבע 21°c
חיפה 24°c
ירושלים 23°c
בית שמש 23°c
בני ברק 32°c
אשדוד 23°c
כ"ד אלול התשפ"ד | 27.09.2024
תל אביב 23°c
באר שבע 21°c
חיפה 24°c
ירושלים 23°c
בית שמש 23°c
בני ברק 32°c
אשדוד 23°c
X
מבזקים חמים
לכל המבזקים ←

הפצוע מהפיגוע: "ראיתי משאית ופתאום היא התפוצצה"

ליאוניד שפרנסקי, שעבר במקום הפיצוץ בתל אביב אתמול ונפצע באורח בינוני מהפיצוץ, סיפר ממיטת אשפוזו באיכילוב: "הרבה חלקים עפו מסביב. את הטיפול הראשון בשטח קיבלתי מחייל שהזמין את האמבולנס"

הפצוע מהפיגוע: "ראיתי משאית ופתאום היא התפוצצה"
לאוניד שפרנסקי בבית החולים צילום: דוברות איכילוב

לאוניד שפרנסקי, בן 43 שנפצע אמש בפיגוע בתל אביב באורח בינוני ופונה לבית החולים איכילוב סיפר על הרגע בו המחבל התפוצץ: "נסעתי מהעבודה בשעה 20:00 הביתה. בדרך ראיתי משאית ופתאום היא התפוצצה, פיצוץ גדול. הייתי בטוח שזה בלון גז, היה הרבה אש".

לאוניד המשיך: "נסעתי בתוך הפיצוץ, נסעתי עוד כמה מטרים עד שהרגשתי שכואב לי. הרבה חלקים עפו מסביב. את הטיפול הראשון בשטח קיבלתי מחייל שהזמין את האמבולנס. לקחו אותי לבית החולים איכילוב, שם עברתי ניתוחים ועכשיו אני מאושפז".

המחבל, תושב אזור שכם, נהרג אתמול מפיצוץ מטען החבלה שנשא בסמוך לבית כנסת. אדם אחד נפצע באורח בינוני. בווינט דווח כי מבדיקה עלה כי חומר הנפץ במטען היה ככל הנראה לא תקני.

בנוסף, נבדק גם אם מדובר היה בפיצוץ מכוון או נגרם בשל תקלה בטרם הגיע המחבל אל היעד, מכיוון שהפיצוץ אירע במקום שהיה, יחסית, ריק מאדם.

על הפיגוע קיבלו אחריות חמאס והג'יהאד האיסלאמי. אך במערכת הביטחון נמנעו מלהטיל את האחריות על חמאס או הג'יהאד, חרף קבלת האחריות, ובודקים בין השאר אם אחרים היו מעורבים בפיגוע.

בחדרי חרדים

art

 צבע אדום