מבזקים +
תל אביב 23°c
באר שבע 21°c
חיפה 24°c
ירושלים 23°c
בית שמש 23°c
בני ברק 32°c
אשדוד 23°c
כ"ד אלול התשפ"ד | 27.09.2024
תל אביב 23°c
באר שבע 21°c
חיפה 24°c
ירושלים 23°c
בית שמש 23°c
בני ברק 32°c
אשדוד 23°c
X
מבזקים חמים
לכל המבזקים ←

גדעון פרי הי״ד מהיישוב קדומים נרצח בפיגוע באזור התעשייה בשומרון

מחבל תקף אזרח ישראלי באזור התעשייה בראון שבשומרון באמצעות פטיש, פצע אותו באורח אנוש וגנב את נשקו | הוא נפטר מפצעיו בבית החולים | דובר צה"ל מסר כי הכוחות באזור פתחו במרדף אחר המחבל, בעל היתר עבודה בישראל

גדעון פרי הי״ד מהיישוב קדומים נרצח בפיגוע באזור התעשייה בשומרון
גדעון פרי הי"ד צילום: באדיבות המשפחה

נקבע מותו של המאבטח שנפצע בפיגוע באזור התעשייה בראון. מדוברות בית החולים בילינסון נמסר כי "לאחר מאמצים רבים ומאבק על חייו, הרופאים בחדר הטראומה בבילינסון מקבוצת כללית, נאלצו לקבוע את מותו של הגבר שנפצע באופן אנוש בפיגוע בשומרון". גדעון היה נשוי ואב ל-3 ילדים: בני 15, 11 ו-8. 

המחבל שביצע את הפיגוע הרצחני היום בשומרון הוא סלטאן נדאל עבד אלעזיז עבד אלגני,  בשנות ה-20 לחייו מאזור קלקיליה. למחבל היה היתר לעסוק בתחום הנגרות. נמשך המצוד הנרחב אחריו מהאוויר והקרקע.

כזכור, מוקדם יותר היום מחבל פלסטיני תקף אזרח ישראלי באזור התעשייה בראון באמצעות פטיש, פצע אותו באורח אנוש וגנב את נשקו. כוחות צה"ל פתחו במרדף אחר המחבל, בעל היתר עבודה בישראל ותושבי היישוב הסמוך קדומים הונחו להישאר בבתיהם.

שיראל פופקין, פרמדיקית איחוד הצלה שהגיעה ראשונה לזירה, מסרה: "מדובר בפצוע כבן 40 שסובל מחבלות ופציעות קשות בראשו. הענקתי לו סיוע רפואי ראשוני בחצר המפעל בסיוע רופא צבאי שפינה אותו מהזירה ברכב משוריין של צה"ל לעבר ניידת טיפול נמרץ של צה"ל שפינתה אותו לבית חולים. בשלב זה מצבו מוגדר קשה".

באזור התעשייה עובדים גם ישראלים וגם פלסטינים, שהורשו לעבוד תחת פיקוח ונהלי אבטחה שהוחמרו מאז פרצה המלחמה. מדובר צה"ל נמסר כי כוחות רבים פתחו במרדף אחר המחבל.

בחדרי חרדים

art

 צבע אדום