מבזקים +
תל אביב 23°c
באר שבע 22°c
חיפה 25°c
ירושלים 23°c
בית שמש 23°c
בני ברק 33°c
אשדוד 23°c
כ"ה אלול התשפ"ד | 28.09.2024
תל אביב 23°c
באר שבע 22°c
חיפה 25°c
ירושלים 23°c
בית שמש 23°c
בני ברק 33°c
אשדוד 23°c
X
מבזקים חמים
לכל המבזקים ←

הסגולה הפלאית שהפכה לדרמה של עולם השידוכים החרדי

מי יהיו המאורסים של השנה הקרובה?  שעות אחרונות ואלפי שמות –למעמד הגדול של ליל טו באב והסגולה הפלאית שמדהימה בעוצמתה

הסגולה הפלאית שהפכה לדרמה של עולם השידוכים החרדי
המעמד המסוגל צילום: יח"צ

בלי פרשנות, בלי הסברים ובלי לדעת. זה פשוט עובד ובענק. הסגולה הפלאית הזו של שליל טו באב הפכמה לדרמה האמיתית של עולם השידוכים החרדי. אם אין לכם בן או בת בגיל ולא שוחחתם עם תלמידי ה'וועדים הגבוהים' או מסיימות הסמינרים, אתם כנראה לא 'מחוברים לחשמל'. 

ליל טו באב של השנים האחרונות הפך ללילה בה"א הידיעה של עולם השידוכים החרדי עם רבבות סיפורים מדהימים של ידועה ופלא שאי אפשר להבין, אך אלפי זוגות והורים מאושרים מעידים שהלילה הזה והסגולה הזו שגילה מרן שר התורה רבי חיים קנייבסקי שליט"א היא פשוט נס מהלך. כך או אחרת, בשנים האחרונות הלילה הזה משרטט מחדש את מפת המאורסים של השנה הקרובה, מי יהיו הפנים והשמות של מדורי המאורסים וטבלת החתונות השנה, כאשר באופן פלאי השמות שהיו שם בקיום הסגולה פשוט הפכו לחתנים של השנה האחרונה. בלי הבנות ובלי הסברים: זה עובד ועוד איך. תשאלו.

לתופעה הזו יש שם ויש לה פנים. סגולת רינה של תורה בליל טו באב באישון הלילה על ציון התנא רבי יונתן בן עוזיאל בעמוקה. את הסגולה המדהימה הזו גילה מרן הגר"ח קנייבסקי זצוק"ל באופן נדיר אולי הנדיר ביותר בחייו, כשהוא מצביע על היום הזה ועל סדר התפילה הזו כמי שתתקבל ויזכו בה לשידוך בקרוב ובנקל. וכאשר אמר איש האלוקים כן היה. הסגולה הזו הפכה לפלא הגדול ולסוד הגלוי של אלפי זוגות מאושרים בשנים האחרונות: השם שלהם הוזכר שם והם זכו לשבור צלחת באושר.

בשנים האחרונות הפך היום הזה כאמור, ל'יום הישועה' הפלאי של אלפי רווקים ורווקות, מעמד הסגולה של רינה של תורה בליל טו באב באישון הלילה על ציון התנא רבי יונתן בן עוזיאל בעמוקה. 

ומי שהיה שם במעמד לא מתפלא. הציון עצמו רטוב מדמעות, שאגה אדירה של תפילה שקורעת את הלב בדמעה טהורה. וכשסדר הסגולה מגיע לעריכת פדיון נפש ופסוקי קר"ע שט"ן בעד כל שם באופן אישי, התפילה והדמעה מרקיעה שחקים. השעות הקטנות של הלילה. דממת הגליל, קול שוועה ודמעה וישועה. כן, זהו סדר 'פדיון נפש' שעליו העיר רבי חיים ויטאל כי היו מנסים אותו אלף פעמים ויותר ותמיד היה מופת לישועה.
להעברת שמכם ושם יקירכם למעמד הגדול

המקור לסגולה מדברי המשנה במשנה כיום השידוכים הגדול של כלל ישראל ו'לא היו ימים טובים לישראל כחמישה עשר באב'. ומי שגילה את הסוד הזה של סדר הסגולה הפלאית, הוא מרן שר התורה הגר"ח קנייבסקי זצ"ל שדחף את כל מי שממתין לשידוך שידאג שיזכירו שם את השם שלו: "היא ההשתדלות הנכונה להורים כדי לראות את ילדיהם עומדים מתחת החופה".

ברינה של תורה מציינים נתון עובדתי מדהים, לפיו אלפי(!) שמות שנשלחו והוזכרו במעמד בשנה שעברה, כבר התארסו עד לימים אלו של ערב תשעה באב תשפ"ד בחלוף שנה, מה שמסביר את הדריכות והשיח הגובר ברחוב החרדי סביב יום טו באב שיחול מחר, והסגולה המיוחדת בו – פעם אחת בשנה, מופת פלאי שאין לו הסבר ואין לו הבנה, זה פשוט עובד!

לעריכת סדר 'פדיון נפש' בעדכם >>>
 
במרכז המעמד שיתקיים ביום שני הקרוב ליל ט"ו באב בעמוקה ישתתפו מרן המשגיח הגאון הצדיק רבי בנימין פינקל שליט"א, מרן ראש הישיבה הגאון רבי שרגא שטינמן שליט"א שעומדים בראש התפילה, כשאיתם המקובל רבי מרדכי ליבר הלוי כהן שליט"א שיקיים את סגולת הרש"ש לזיווג הגון וסדר 'פדיון נפש' בהזכרה אישית מיוחדת, פלא פלאים שגילה רבי חיים ויטאל גדול תלמידי האריז"ל שכתב "כבר היו מנסים דבר זה אלף פעמים והועיל בכולם"

לעריכת סדר 'קרע שטן' לפתיחת שערי הברכה והזיווג >>>
 
ברינה של תורה מספרים על התופעה שמביאה אליה אלפי שמות בהיקף שלא היה מוכר עד כה, כשהם נערכים עם מוקד מיוחד לקבל את אלפי השמות מהארץ ומחו"ל להזכרת כל שם ושם בנפרד ועריכת סדר אישי של פדיון נפש ופסוקי קרע שטן המשנים מזלו של אדם לטובה ולברכה. זה הרגע להיכנס לעניינים ולהצטרף לעגלה הזו המלאה בשורות טבות ואושר עד בלי די. בסייעתא דשמיא זה יהיה הלילה שלך, מזל טוב!

לנס של מעוכבי השידוך מעל דרך הטבע לחצו כאן >>>

art

 צבע אדום