מבזקים +
תל אביב 23°c
באר שבע 21°c
חיפה 24°c
ירושלים 23°c
בית שמש 23°c
בני ברק 32°c
אשדוד 23°c
כ"ד אלול התשפ"ד | 27.09.2024
תל אביב 23°c
באר שבע 21°c
חיפה 24°c
ירושלים 23°c
בית שמש 23°c
בני ברק 32°c
אשדוד 23°c
X
מבזקים חמים
לכל המבזקים ←

בכיר במשמרות המהפכה מת מפצעיו מהפצצות בסוריה

הקצין בזרוע החלל האיראני שירת בסוריה, הוא נפגע מהפצצה של הקואליציה הבינלאומית נגד דאעש בהובלת ארצות הברית שאירעה בין סוף יולי לתחילת אוגוסט.

בכיר במשמרות המהפכה מת מפצעיו מהפצצות בסוריה
אחמד-רזא אפשארי צילום: באדיבות המצלם

קצין בזרוע החלל של משמרות המהפכה באיראן, אחמד-רזא אפשארי, מת היום מפצעיו לאחר שנפגע בתקיפות אוויריות של הקואליציה הבינלאומית נגד דאעש בסוריה לפני כמה ימים.

מפקד משמרות המהפכה חוסיין סלאמי אמר שהקצין נפצע בזמן הפצצה של הקואליציה, בהובלת ארצות הברית, בזמן שפעלה בסוריה. סלאמי לא פירט מתי אירעה אותה תקיפה, אך בתקשורת האיראנית דיווחו שזה קרה בין סוף חודש יולי לתחילת חודש אוגוסט.

מרכז המעקב הסורי לזכויות אדם, גוף אופוזיציה שיושב בבריטניה, דיווח לפני כחודש ממקורותיו כי בתקיפה ישראלית סמוך לדמשק נפצעו שבעה חיילי צבא סוריה ואנשי מיליציות פרו-איראניות, מתוכם חייל אחד שמותו אומת. על פי הדיווחים, התקיפה כוונה לעבר מתחם צבאי בכפר סוסה, אחד מפרברי דמשק הדרומיים.

לא רק ארה"ב מחסלת מחבלים וגורמי טרור זרים. לפני שבוע כלי תקשורת בסוריה דיווחו כי ארבעה בני אדם נפצעו בתקיפה ישראלית נגד בסיסים צבאיים במרכז המדינה. לדברי משרד ההגנה הסורי, ביצע חיל האוויר הישראלי תקיפה מכיוון שמי צפון לבנון לעבר כמה בסיסים צבאיים, שפרט לנפגעים הביאה גם לנזק לרכוש.

בחדרי חרדים

art

 צבע אדום