׳ווינט׳: תחלואת החורף - בחלק מבתי החולים מדווחים על תפוסה של 100 אחוזים במחלקות הפנימיות ועל עומסים ניכרים בחדרי המיון.
מעל 10,000 רכבי מאזדה בישראל צריכים להגיע למוסך – זו הסיבה
אילו דגמים נכללים בהודעת היבואנית? לפי דלק מוטורס מי שיזומנו לתיקון הם בעלי מאזדה 3 BN מטווח ייצור 01.08.2016 עד 23.08.2018 – סך של 2,985 רכבים
אם יש לכם מכונית מאזדה שגילה כמה שנים, ייתכן שתצטרכו להגיע בקרוב למוסכי היבואן לריקול, כך עולה מהודעה רשמית של יבואנית מאזדה אשר מכריזה על ריקול שיכלול מעל 10,000 מכוניות שנוסעות בכבישי ישראל.
הריקול נוגע לשלושה דגמים של מאזדה, ששלושתם נהנו מפופולאריות ניכרת בשוק הרכב הישראלי. כך לפי הודעת היבואנית: "הקריאה החוזרת נועדה למנוע כשל במצלמה אחורית, תצוגה עלולה להיות מעוותת/מהבהבת. במסגרת הקריאה החוזרת תבוצע בדיקה, במידה והתופעה לא קיימת יותקן אטם הידוק רתמת החיווט למניעת תנועה. במידה והתופעה קיימת תוחלף מצלמה אחורית ויותקן אטם הידוק לרתמת החיווט בהתאם להוראות היצרן". התיקון עצמו אורך כשלוש שעות.
אילו דגמים נכללים בהודעת היבואנית? לפי דלק מוטורס מי שיזומנו לתיקון הם בעלי מאזדה 3 BN מטווח ייצור 01.08.2016 עד 23.08.2018 – סך של 2,985 רכבים.
בנוסף יזומנו בעלי מאזדה 3 BM מטווח ייצור 06.01.2014 עד 16.06.2016 – סך של 4,495 רכבים. ולצידם יזומנו גם בעליה של מאזדה CX-3 מטווח ייצור 15.09.2015 עד 15.10.2020 – סך של 2,606 רכבים.
היבואנית מדגישה כי כאשר החלקים יגיעו, הודעה תישלח לבעלי הרכבים. בנוסף נזכיר כי בישראל חובה לבצע ריקולים. מי שאינו מבצע את הריקול תוך חצי שנה לא יכול לבצע טסט לרכבו או לבצע העברת בעלות. כנהוג בריקולים, את התיקון יהיה ניתן לבצע ללא תשלום במרכזי השירות המורשים לטיפול ברכבי מאזדה מטעם דלק מוטורס.