מבזקים +
תל אביב 23°c
באר שבע 21°c
חיפה 24°c
ירושלים 23°c
בית שמש 23°c
בני ברק 32°c
אשדוד 23°c
כ"ד אלול התשפ"ד | 27.09.2024
תל אביב 23°c
באר שבע 21°c
חיפה 24°c
ירושלים 23°c
בית שמש 23°c
בני ברק 32°c
אשדוד 23°c
X
מבזקים חמים
לכל המבזקים ←

המספרים עלו: 38 מחבלים חוסלו בתקיפה בבית הספר בעזה

שב"כ הפיק מודיעין מדויק על מבנה בתוך מתחם בית הספר שהופצץ בשבת האחרונה ואכלס עשרות מחבלים, ושימש כמפקדת טרור. לאחר שהתברר כי במבנה אין ילדים ונשים, הוחלט לתקוף את המבנה

המספרים עלו: 38 מחבלים חוסלו בתקיפה בבית הספר בעזה
כוחות צה"ל בעזה צילום: דו"צ

ביום שבת האחרון דובר צה"ל הודיע כי 19 מחבלים חוסלו בתקיפה בבית הספר אל-תבאעין בעיר עזה ובהם אשרף ג'ודה, מפקד חטיבת מחנות המרכז של ארגון הג'יהאד האסלאמי, אמיר בוחבוט מדווח בוואלה, כי שב"כ ואמ"ן הצליחו לאמת כי מניין המחבלים ההרוגים בתקיפה הוא 38.

במערכת הביטחון ממשיכים בהערכות וייתכן שהמספר עוד יעלה. הדבר עומד בניגוד לטענות הפלסטיניות לפיהן בתקיפה נהרגו כ-100 אזרחים בלתי מעורבים.

עוד דווח, כי לקראת התקיפה, שב"כ הביא מודיעין מדוייק על מבנה אחד בתוך מתחם בית הספר שהפך בפועל למפקדת טרור ובו מסתתרים עשרות מחבלי חמאס והג'יהאד האיסלאמי. לאחר שהתברר כי במבנה אין ילדים ונשים, הוחלט לתקוף את המבנה. במערכת הביטחון שיבחו את המודיעין שהביא שב"כ, ואת התקיפה המדויקת של מרכז האש בפיקוד הדרום בפיקודו של אל"מ י'.

לאורך המלחמה חמאס והג'יהאד האסלאמי הפכו מבני בתי הספר, מרפאות, בתי חולים, מסגדים ומבנים של ארגוני סיוע בינלאומיים למפקדות טרור לאחר שצה"ל הרס את התשתיות שלהם.

    בחדרי חרדים

    art

     צבע אדום