מבזקים +
תל אביב 24°c
באר שבע 21°c
חיפה 25°c
ירושלים 24°c
בית שמש 24°c
בני ברק 27°c
אשדוד 24°c
כ"ה אלול התשפ"ד | 28.09.2024
תל אביב 24°c
באר שבע 21°c
חיפה 25°c
ירושלים 24°c
בית שמש 24°c
בני ברק 27°c
אשדוד 24°c
X
מבזקים חמים
לכל המבזקים ←

ארה"ב במתקפה חריפה על סמוטריץ': "מסכן חיי חטופים"

דובר הבית הלבן פתח במתקפה נגד שר האוצר בצלאל סמוטריץ': "דעותיו מביאות להקרבת חיי החטופים. מביש להגיד שביידן תומך בעסקה שמסכנת את בטחון ישראל"

ארה"ב במתקפה חריפה על סמוטריץ': "מסכן חיי חטופים"
סמוטריץ' בישיבת הסיעה צילום: Chaim Goldberg/Flash90

לאחר הביקורת שלו על הצהרת המתווכות בעניין הצורך הדחוף בעסקת חטופים, דובר המועצה לביטחון לאומי של הבית הלבן ג'ון קירבי תקף את שר האוצר בצלאל סמורטיץ'. 

"הצהרות גורמים בישראל שתוקפות את העסקה - מסכנות את חיי החטופים והאינטרסים הביטחוניים הלאומיים של ישראל. מבקרים, כמו בצלאל סמוטריץ' למשל, טענו שעסקת החטופים היא כניעה לחמאס, או שאין להחליף חטופים באסירים", אמר. 

עוד הוסיף: "סמוטריץ' מציע בעצם שהמלחמה צריכה להימשך ללא הגבלה וללא סיבה, ושחייהם של בני הערובה לא צריכים להיות דאגה אמיתית כלל. הטיעונים שלו שגויים לחלוטין ומטעים את הציבור הישראלי. אלה הערות לא נכונות, שערוריתיות ואבסורדיות. הדעות שלו מסכנות את חייהם של החטופים ואת ביטחון ישראל בשלב קריטי של המלחמה".

דברים אלו מגיעים בעקבות דברי שר האוצר לפיהם "את החטופים אכן הגיע הזמן לשחרר כבר מזמן. את המחבלים המתועבים רוצחי היהודים ממש לא הגיע הזמן לשחרר. ובעיקר, ממש לא הגיע הזמן לעסקת כניעה שתפסיק את המלחמה לפני השמדת הנאצים של חמאס דעאש ותאפשר להם להשתקם ולחזור לרצוח יהודים שוב".

בחדרי חרדים

art

 צבע אדום